English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت ایران یاسا

برگزاری نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با شرکت ایران یاسا
به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترکی با «علی عشاقی» مدیرعامل شرکت ایران یاسا، «مصطفی محمدی» مدیرمالی و «امین خداوردی» مدیرتامین و تدارکات شرکت ایران یاسا و با حضور «مهدی علی اصغرزاده» معاون عملیات و امور گمرکی و«محمود خطیب » سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی در خصوص همکاری های فیمابین دو مجموعه به گفت‌وگو پرداختند. 

در این نشست دکتر ابیانه نظری با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت انبارهای عمومی در امر پذیرش کالا و خدمات انبارداری، بر ایجاد تعاملات و همکاری های گسترده دو مجموعه تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی بیان داشت: ما آمادگی خود را در جهت افزایش همکاری و تعاملات دوجانبه در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده اعلام میداریم و امیدوارم با تقویت همکاری‌ها و استفاده کامل از امکانات بالقوه شاهد رشد و شکوفایی دو مجموعه باشیم.

طی این نشست مقرر گردید؛ با تشکیل کمیته اجرایی مشترک، زمینه‌های همکاری مشترک شناسایی گردیده و در قالب یک تفاهم نامه عملیاتی گردد.

گفتنی است؛ شرکت ایران یاسا با قدمت 60 ساله به عنوان شرکتی دانش بنیان حدود 65 درصد سهم بازار داخل را در اختیار دارد و در حال حاضر حدود 20 درصد تولیدات این شرکت به کشور های افغانستان، عراق، پاکستان صادر می گردد.


   

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۰۱
تعداد کلیک: ۳۶۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500