English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه در استان کرمانشاه

حضور مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه در استان کرمانشاه
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه با سفر به استان کرمانشاه با برخی از مقامات سیاسی و اقتصادی این استان دیدار و در خصوص مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.

وی در روز اول این سفر با حضور در همایش روز جهانی گمرک که با حضور مسئولین سیاسی و اقتصادی استان کرمانشاه برگزار شد روز جهانی گمرک را به تمامی مدیران و کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران بویژه کارکنان گمرک استان کرمانشاه تبریک گفت.

در ادامه حمید نجات بخش با معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه دیدار و در خصوص مسائل مختلف کاری پیرامون فعالیتهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در حوزه های مختلف از جمله واردات، صادرات، تخلیه و بارگیری و ... در استان کرمانشاه به گفتگو پرداخت.

در این دیدار که آقایان:«مصطفی نصرتی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و «شاهرخ بازیان» رییس حوزه مدیرعامل نیز حضور داشتند دوطرف بر گسترش سطح تعامل و همکاری دوجانبه، ایجاد شعبه کرمانشاه و همچنین فعالیتهای انجام شده در شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در این استان به گفتگو پرداختند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در این دیدارها ضمن بیان ظرفیتهای رو به رشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و غرب گفت: با توجه ظرفیت و زیرساخت مناسب  موجود در استان کرمانشاه، با برنامه ریزی مدون و تلاش و کار همکارانم در جهت ایجاد زیرساختها و تجهیزات مورد نیاز برای فعالیتهای مدنظر در شعب موجود در استان کرمانشاه، از آن در امر پذیرش کالا، تخلیه و بارگیری به طور مطلوبی استفاده گردید و امیدواریم با راه اندازی شعبه کرمانشاه شاهد رشد مطلوب ورود کالاهای صادراتی و وارداتی به این استان باشیم.

در ادامه حمید نجات بخش با برخی از مسئولین استان کرمانشاه از جمله معاون مالی و اداری گمرکات استان کرمانشاه و همچنین ناظر گمرکات این استان دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه  و همچنین ایجاد بسترهای مناسب در حوزه های انبارداری و لجستیکی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

در حاشیه این سفر، حمید نجات بخش و هیئت همراه با حضور در زمین در نظر گرفته شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب برای راه اندازی شعبه کرمانشاه از نزدیک این منطقه را مورد پایش و بررسی قرار داد.






 

۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۹:۱۲
تعداد کلیک: ۲۲۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500