English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

افتتاحیه نمایشگاه خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری

افتتاحیه نمایشگاه خدمات نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین صندوق بازنشستگی کشوری
نمایشگاه رونمایی از خدمات نوین و دستاورد‌های ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آن روز سه‌شنبه 24 بهمن ماه 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این رویداد ملّی با حضور هلدینگ‌ها و شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در قالب نمایشگاه دستاوردها و همچنین همایشی تحت عنوان رونمایی از ۱۲۴ طرح مهم شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری در راستای عمل به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت هر پیشرفت و حرکتی برای قوی‌تر شدن ایران اسلامی و ضرورت عملیاتی‌سازی جهاد تبیین در دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور و با هدف معرفی دستاوردهای حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری برگزار شد.

در حاشیه برگزاری نمایشگاه و همایش «خدمت نوین و دستاوردهای ارزش‌آفرین» ۴۷ تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت‌های تابعه با هدف هم‌افزایی، توسعه خدمت و استفاده از دانش و فناوری‌های نوین و همچنین تبادل تجربه‌های موجود با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «مهدی مسکنی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به امضای مدیران عامل بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری رسید.

دکتر ابیانه نظری نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور، به موضوع ایجاد تعامل و همکاری قابل توجه با شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره داشتند و از خدمات جدید این شرکت و همکاری های سازنده با گمرک جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی و تحقق شعارهای اقتصادی کشور سخنانی بیان نمودند. 

در این مراسم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دغدغه اصلی دولت سیزدهم را بهبود معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران عنوان کرد و گفت: در طی دو سالی که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد تعداد قابل توجهی طرح جدید به بهره‌برداری رسیده تا صندوق‌های بازنشستگی به بهره‌وری مناسب برسند و امیدواریم بتوانیم هر سال ۱۵ درصد از کسری صندوق‌ها را از خزانه کم کنیم و با سرمایه‌گذاری مشکلات بازنشستگان را کاهش دهیم.

مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: می‌توان صندوق‌ها را در ریل حل مسائل استراتژیک قرار داد و هرجا نیاز بوده علیرغم مشکلات، مجاهدانه اقدامات صورت گرفته است. می‌توان بحران بازنشستگی را به فرصت تبدیل کرد فقط کافی است که باور داشته باشیم و سالمندان و بازنشستگان فرصت برای صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

گفتنی است؛ در همایش این مراسم مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز حضور داشتند.






   


۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۲۶
تعداد کلیک: ۴۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500