English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید دکتر امامی، معاون مرکز طرحهای راهبردی و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

بازدید دکتر امامی، معاون مرکز طرحهای راهبردی و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، دکتر امامی، معاون مرکز طرحهای راهبردی و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که آقای محمود خطیب، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی نیز حضور داشت معاون مرکز طرح‌های راهبردی و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مناطق مختلف عملیاتی شرکت غرب از جمله انبار 40 (دانش بنیان)، سردخانه و ... بازدید نمود.

در ابتدای این بازدید، که آقایان مصطفی نصرتی، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و دانیال رزاقیان، معاون عملیات و امور گمرکی شرکت نیز حضور داشتند، حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن خوشامدگویی به میهمانان ارجمند با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب موجود در شرکت غرب، گزارشی از روند انجام فعالیت‌ها در این شرکت در حوزه های مختلف از جمله واردات، صادرات، انبارداری و ... ارائه نمود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از ظرفیت های بالایی در ارایه خدمات تخلیه، بارگیری، نگاه‌داشت، ایمنی و حفاظت انواع کالاهای گمرکی برخوردار است. لذا این شرکت با توجه به دارا بودن استاندارد های لازم در حوزه انبارداری، و همچنین قابلیت برقراری ارتباط با گمرک از طریق خطوط ریلی اختصاصی و اتصال به جاده ترانزیت از جایگاه استراتژیک و ویژه‌ای در پایتخت کشور برخوردار است و امیدواریم با ایجاد همکاری سه جانبه میان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گمرک جمهوری اسلامی ایران بتوانیم با حمایت از شرکت های دانش بنیان کشور، قدم موثری در حمایت از این شرکت ها برداریم.

در ادامه معاون مرکز طرحهای راهبردی و پشتیبانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور در گمرک غرب استان تهران، با سیروس قهرمانی، مدیر کل گمرک غرب استان تهران دیدار و به گفتگو پرداخت.

در ابتدای این دیدار دکتر امامی، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان در کشور گفت: با برنامه ریزی های تخصصی صورت گرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین جلسات برگزار شده با گمرک محترم جمهوری اسلامی ایران در جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان مقرر گردید با ده مرکز تخصصی گمرک در نقاط مختلف کشور همکاری و تعامل صورت پذیرد. لذا با همت و همکاری مدیران محترم گمرک استان تهران و همچنین مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران علی الخصوص دکتر ابیانه نظری، مدیرعامل محترم این شرکت، تصمیم برآن شد که یکی از این مراکز، گمرک غرب استان تهران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در استان تهران معرفی گردد. لذا امیدوایم با ایجاد همکاری و تعامل بیش از پیش سه مجموعه بزرگ بتوانیم قدم موثری در جهت رونق شرکت های دانش بنیان در بحث صادرات و واردات کالا برداریم.

در ادامه این دیدار، سیروس قهرمانی، مدیر کل گمرک غرب استان تهران، ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، آمادگی گمرک غرب تهران در افزایش تعامل و همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین شرکت های دانش بنیان بیان نمود.

 





۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۲:۱۱
تعداد کلیک: ۱۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500