English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری اولین جلسه شورای مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال1403

برگزاری اولین جلسه شورای مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال1403
اولین نشست مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال جدید با حضورحمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، معاونین، مشاوران، مدیران و روسای این شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت غرب برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک و پرفضیلت رمضان گفت: سال گذشته به لطف خداوند و مدد ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین تلاش و کوشش شما عزیزان، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، یکی از بهترین شرکت های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به لحاظ سوددهی و درآمدی معرفی گردیدکه بحمدالله توانستیم با یکدلی و همکاری تمامی همکاران به اهداف از پیش تعیین شده به سوددهی مطلوبی دست یابیم و امیدواریم در سال 1403 نیز با بالا بردن سطح تعاملات گمرکی و غیرگمرکی که از ضروری ترین تفکرات مدیریتی می باشد شاهد افزایش سوددهی در این شرکت باشیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به گستردگی شعب تابعه ایجاد شده و وسعت فعالیت مجموعه، وجود کمیته های تخصصی و کاربردی در این شرکت یکی از نیازهای اصلی می باشد و ما باید تمام فعالیت های این شرکت و شعب تابعه اعم از مالی، اداری و عملیاتی را در آن کمیته ها مورد بررسی و پایش قرار دهیم. لذا با برنامه ریزی صورت گرفته شورای معاونین و مدیران، همچون سال گذشته،کمیته های منابع انسانی،کمیته کیفی و فنی، کمیته بازاریابی، کمیته ایمنی و بهداشت، کمیته امور شعب، کمیته اجرایی، کمیته ایزو وکمیسیون معاملات بصورت هفتگی و ماهیانه تشکیل جلسه داده که انتظار داریم در سال جدید نیز این کمیته ها بصورت مستمر و منظم تشکیل و شاهد خروجی مناسبی از هر کمیته در حوزه های مختلف باشیم.

ایشان افزود: پتانسیل موجود درشرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از لحاظ ظرفیت نیروی انسانی که شامل تعداد نفرات و کیفیت و کارایی می باشد بحمدالله جزو شرکتهای برتر زیرمجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران میباشیم.لذا با همت و تلاش همین نیروی انسانی کارآمد و به لطف حضرت زهرا سلام الله علیها امروز شاهد فعالیت مطلوب در 16 شعبه تابعه در نقاط مهم و استراتژیک کشور هستیم که با برنامه ریزی صورت گرفته و همچنین موافقت ستاد مرکزی و انجام تاییدیه مورد نیاز، در سال جاری شعب جدیدی به لحاظ کیفیت موقعیت جغرافیایی و استراتژیک همچون اهواز، کاشان و خرمشهر و ... به شعب شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب جهت خدمت رسانی به تجار و صاحبان کالا افزوده خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم به روز رسانی تجهیزات مورد استفاده در شرکت از جمله تجهیزات سنگین گفت: با نیازسنجی انجام شده و همچنین موافقت مدیران محترم ستاد مرکزی مجوز خرید تجهیزات سنگین از جمله خرید جرثقیل و ریچ اخذ گردید که انشالله در روزهای آتی به ناوگان لجستیکی شرکت افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با تاکید بر لزوم آموزش تخصصی تمامی همکاران در واحدهای مختلف شرکت افزود: در راستای ارتقاء سطح آموزش های تخصصی و کاربردی کارکنان محترم، تصمیماتی در شورای معاونین شرکت گرفته شد که مقرر گردید در سال جاری متناسب با نوع فعالیت کارکنان آموزشهای تخصصی برای آنان در نظر گرفته شود تا تمامی همکاران محترم در کنار انجام فعالیت خود، دانش خود را نیز ارتقاء دهند.

حمید نجات بخش در پایان سخنان خود از تلاش و کوشش تمامی همکاران در واحدهای مختلف که در تحقق رسیدن به اهداف  از پیش تعیین شده برای شرکت مشارکت داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای تمامی همکاران در شرکت و شعب تابعه در سال کاری پیش رو آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون را از خداوند منان مسئلت نمود.

در پایان این جلسه، معاونین، مدیران و روسای واحدهای مختلف شرکت توضیحاتی در خصوص برنامه ها و فعالیتهای واحدهای تابعه خود ارائه نمودند.

در حاشیه این جلسه، طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، "امیر رضا سلیمی" بعنوان سرپرست مدیریت واحد برنامه ریزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب معرفی گردید.


  

۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۲۴
تعداد کلیک: ۱۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500