English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جلسه هم اندیشی مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

جلسه هم اندیشی مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
اولین جلسه هم اندیشی، هدف گذاری، برنامه ریزی و توانمندسازی مدیران شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال1403در محل شرکت غرب برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، در این نشست که با حضور «حمید نجات بخش» مدیرعامل شرکت، «مصطفی نصرتی» معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات و برخی از مدیران ارشد شرکت برگزار گردید، مدیران محترم شعب تابعه گزارشی از روند فعالیت‌ها در شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از جمله عملکرد یکساله ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌های خود در روند انجام امور در سال جاری شعب تابعه خود بیان نمودند.

در ابتدای این جلسه مصطفی نصرتی، معاون محترم برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی غرب تکالیف بودجه‌ایی سال 1403 شعب تابعه را ابلاغ نمود. همچنین برخی از مدیران و کارشناسان محترم حوزه عملیاتی، فنی و مالی در خصوص روند اجرای دستورالعمل های مالی، عملیاتی و فنی برای مدیران محترم شعب تابعه مطالبی ارائه نمودند.

در ادامه مدیرعامل محترم شرکت غرب ضمن خوشامدگویی و همچنین تبریک فرارسیدن سال جدید و عید سعید فطر به مدیران محترم شعب گفت: هدف از برگزاری این نشست، که در راستای هم افزایی شعب و بررسی مسائل مختلف عملیاتی، پروژه و مالی آن برگزار می گردد این است که در خصوص مسائل مختلف عملیاتی، اداری و مالی و ... بررسی های لازم صورت گرفته و نقاط قوت و نقاط قابل بهبود شعب مورد ارزیابی قرارگرفته و در جهت بهره وری شعب قدم موثری برداشته شود. 

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به توانمندی های موجود در شعب تابعه گفت: بحمدالله در شعب تابعه، ظرفیت‌های مطلوبی در جهت ارائه خدمات مناسب وجود دارد. لذا انتظار داریم با درایت و تصمیم گیری های موثر و منطقی مدیران محترم شعب و همچنین بازاریابی و جذب مشتریان منطقه ای توسط تمامی همکاران شاغل در شعب، امسال نیز به مانند سال گذشته بتوانیم به سطح درآمدی بالا و سود دهی مطلوبی دست یابیم.

ایشان افزود: متاسفانه یکی از معضلات موجود در برخی از شعب کمبود و نیاز به تولید محتوا می باشد. لذا از مدیران محترم شعب انتظار دارم با توجه به اینکه ما شرکت خدماتی هلدینگی هستیم با برنامه ریزی کارشناسی شده و با تمام توان و با تشکیل کارگروه‌‌های تخصصی از کارکنان شعب محل کار خود به دنبال ایده خلاق گشته و برای تصمیم گیری های کلان شعب خود استفاده نمایند.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به تعامل و همکاری موجود میان دو مجموعه بزرگ گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: انتظار داریم که مدیران شعب با همت و تلاش مضاعف، تعامل خود را با گمرکات محلی بطور سازنده افزایش داده تا بتوان خروجی مطلوب و موثرتری در شعب به فضل خداوند داشته باشیم.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از زحمات تمامی مدیران و کارکنان شعب تابعه، برای آنان آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج الله تعالی فرجه و الشریف) نمود.

گفتنی است در حاشیه این نشست، از سوی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و با موافقت مدیران محترم ستاد مرکزی، احکام انتصاب آقایان: مهدی بابلی، مهدی عسگری، مهران سلیمی و عبدالقادر اژدری به عنوان سرپرستان شعب پرویزخان، سلفچگان، سومار وشوشمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب توسط حمید نجات بخش، مدیرعامل شرکت غرب به آنان  تقدیم گردید.


  


۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۱۰۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500