English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد

برگزاری همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد
همایش ملی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی سراسر کشور در مشهد با حضور معاون اول محترم ریاست جمهوری و وزرای محترم عضو شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نماینده ویژه رییس جمهور در مناطق ویژه اقتصادی،  مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیران عامل و معاونین و مدیران مناطق مختلف برگزار شد.

این همایش که به منظور برنامه ریزی، هم اندیشی، هم افزایی و تبیین برنامه های سال جاری و رفع موانع و مشکلات برگزار گردید؛ مشتمل بر 7 ساعت شرکت در همایش و 8 ساعت جلسات کارگروهی تخصصی 14گانه در روز چهارشنبه و پنج شنبه 5 و 6 اردیبهشت برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی، در بحث حکمرانی اسلامی نکاتی را بیان کرد و حجت اله عبدالملکی نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد خط مشی های سال ۱۴۰۳ برای جهش تولید را، تشریح نمود.

همچنین معاون اول رییس جمهور به صورت بر خط و وزیر اقتصاد در خصوص هماهنگی های اقتصادی به بیان راهبردها و اهداف جامع رشد اقتصادی پرداختند.

در طول این همایش دیدارها و تشریک مساعی با مدیران ارشد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهت توسعه فعالیت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و افزایش سهم بازار صورت گرفت.


  

۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۴
تعداد کلیک: ۲۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500