English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دکتر ابیانه نظری در گرامی‌داشت روز کارگر: تلاش شما کارگران شتاب دهنده توسعه شرکت انبارهای عمومی خواهد بود

دکتر ابیانه نظری در گرامی‌داشت روز کارگر: تلاش شما کارگران شتاب دهنده توسعه شرکت انبارهای عمومی خواهد بود
«امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همزمان با فرارسیدن روز کار و کارگر، با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و تهران از پرسنل زحمتکش این شرکت ها قدردانی به عمل آورد.

 دکتر ابیانه نظری ضمن تبریک فرارسیدن این روز ، قشر شریف کارگران را مهم و ارزشمند دانسته و بیان داشت: چرخه اقتصاد کشور در هر جامعه ای بدون قشر کارگر از حرکت می‌ایستد لذا برای بنده بزرگترین نعمت است که در جمع شما پرسنل زحمتکش شرکت انبارهای عمومی حاضر شدم و قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان هستم.

ایشان به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص جایگاه کارگران اشاره نمود و بیان داشت: رهبر کبیر انقلاب اینطور فرمودند:"کارگر مبدأ همه موجودات است، هیچ موجودی را شما نمی توانید سراغ کنید الّا اینکه کارگر و کار در او موجود است و خودش کار است"،  لذا شان و منزلت و مقام کارگر بسیار والا و با اهمیت می باشد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر حل شدن بخشی از مشکلات پرسنل شرکت مخصوصا در خصوص یکسان سازی قراردادها ادامه داد: با تلاش و کمک همکارانم در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی این ناعدالتی در بحث حقوق و مزایا با امید به خدا حل خواهد شد و امیدواریم این امر مهم آغازی برای انجام اقدامات بزرگتر درراستای رفاه حال شما عزیزان باشد.

ایشان افزود: از شما میخواهم با اتحاد و همدلی و تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف مهم شرکت قدم بردارید چرا که تلاش شما کارگران و کارمندان شتاب دهنده توسعه شرکت انبارهای عمومی خواهد بود.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی با برخی از همکاران شرکت های غرب و تهران به صورت خصوصی دیدار نمودند و نظرات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده توسط آن ها را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین در پایان مراسمی که در شرکت غرب و تهران برگزار گردید، از کارگران نمونه این شرکتها با اهداء گل، لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی بعمل آمد.


 
 
 
 

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۴
تعداد کلیک: ۲۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500