English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جهرمی: نحوه ارایه سرویس و خدمات است که برند ایجاد می‌کند

جهرمی: نحوه ارایه سرویس و خدمات است که برند ایجاد می‌کند
جلسه توجیهی آشنایی و آسیب شناسی استاندارد ISO 9001 در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور تمام مدیران و برخی از کارشناسان شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «جمشید قسوریان جهرمی» رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت در این جلسه تأکید کرد: هر شرکتی برای ورود به بازار محصولی ارایه می‌دهد که در ارایه آن محصول رعایت اصول کیفیت از شاخصه‌های اصلی به‌شمار می‌رود. محصول شرکت ما نیز خدمت به مشتریان است. 

وی تاکید کرد: سن خدمتی یک شرکت، برند ایجاد نمی‌کند؛ بلکه نحوه ارایه سرویس و خدمات آن شرکت است که برند ایجاد می‌کند. بنابراین برای تحقق این موضوع لازم است از موازی‌کاری پرهیز کرده و با استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های کارکنان و تطبیق هم‌زمان خود با پیشرفت تکنولوژی و علم روز، سطح کیفی قابل قبولی را در ارایه خدمات به مشتریان فراهم کنیم. 

جهرمی در ادامه گفت: تبدیل مشتری به دوست، یکی از اصول اصلی جذب مشتری‌ها در بازار است و این مشتری خشنود است که به شما وفادار خواهد بود؛ بنابراین رعایت این اصل تکرار دفعات خرید از شما را افزایش خواهد داد. پس می‌بایست صاحبان کالاها را با خود همراه کنید تا بتوانید از پتانسیل‌های موجود در بازار بهترین بهره را ببرید.

رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  در پایان سخنان خود بیان کرد: سیستم کاری من، مشورتی است و به طور مداوم توجه به همکاری‌های نزدیک و هم‌دلی و هم‌زبانی دارم و معتقد هستم پست‌های مدیریتی فرصت مغتنمی است که بتوانیم به کارکنان مجموعه و مردم جامعه، خدمت دوچندانی داشته باشیم.

جهرمی در حاشیه جلسه با مغتنم شمردن فرصت حضور کارکنان شرکت، اقدام به معرفی رسمی آقای علی لطفی، سرپرست جدید معاونت اداری و مالی و همچنین آقای پیام اخوان، مشاور و سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل کرد و گفت: افراد انتخاب شده بسیار با تجربه و خوش‌فکر هستند و انتظار دارم فرصت را مغتنم شمرده و تمامی تلاش خود را در پیشبرد اهداف عالیه شرکت و خدمت هرچه بیشتر به کارکنان مجموعه به‌کار گیرند. 

گفتنی است، سیامک حسنی، نماینده مدیریت در سیستم‌های مدیریت کیفیت نظام‌های تعالی سازمانی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در ابتدای این جلسه گفت: شرکت‌های هلدینگ در بخش نظارت و توسعه به منظور صیانت از دارایی‌ها و حفظ منافع صاحبان کالا وظایف مهمی بر عهده دارند؛ بنابراین به‌منظور بهینه‌‌سازی فرآیندها و مدیریت کیفیت دستیابی به سیستم ISO با رعایت اصول کیفیت و درنظر گرفتن ظرفیت‌های عالی در کارکنان لازم به‌نظر می‌رسد.
    
   
 
 
 

 
 
۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۳۷
تعداد کلیک: ۲,۰۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500