English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جهرمی: احکام جدید حقوقی از اعیاد دهه ولایت جاری می‌شود

جهرمی: احکام جدید حقوقی از اعیاد دهه ولایت جاری می‌شود
رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرک ایران با اعلام خبر جاری شدن احکام جدید حقوقی از اعیاد دهه ولایت، گفت: اتفاق خوبی که در احکام جدید افتاده، افزایش پرداختی ثابت در احکام کارگزینی همکاران است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، جمشید قسوریان جهرمی در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کشوری شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی ایران از شرکت‌کنندگان در این مسابقه‌ها تشکر و ابراز امیدواری کرد که همه ساله این مسابقات برپا و همچنین رقابت‌های ورزشی در رشته‌های دیگر نیز برگزار شود.

وی سپس با اعلام خبر خوش برای پرسنل شرکت مبنی بر جاری شدن احکام جدید حقوقی از اعیاد دهه ولایت، گفت: افزایش پرداختی ثابت در احکام کارگزینی همکاران خواهیم داشت.

جهرمی همچنین در ادامه خبرهای خوش خود برای پرسنل اضافه کرد: در  جلسه‌ای که با معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با طرح طبقه‌بندی مشاغل داشتیم، مقرر شد حق جذبی که شامل سطوح خاصی از مشاغل بود نیز به همه پرسنل تعلق گیرد.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: نیروی انسانی، سرمایه اصلی سازمان است و راحتی، آسایش، رفاه و سلامتی روح و روان پرسنل از هر مسئله‌ای مهم‌تر است؛ زیرا در سایه این سلامت، ارایه خدمات به ارباب‌رجوع بهتر می‌شود. 

وی در ادامه افزود: مبلغ اضافه‌کاری‌هایی که پرسنل در گذشته دریافت می‌کردند در احکام جدید مستتر بوده و نگاه ما به اضافه‌کار، نگاه تشویقی است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان این‌که در مباحث مدیریتی آنچه اهمیت دارد مزایا و حقوق فردی شماست و قطعاً اجازه نخواهیم داد اتفاقی در این موضوع بیفتد، خطاب به پرسنل شرکت تاکید کرد: با همان ظرفیت، روحیه، قدرت، توان و حتی بیشتر، خدمت‌رسانی به مردم را انجام دهید و مابقی مسایل را به ما واگذار کنید و مطمئن باشید؛ به تعبیری ما هوای شما را داریم.

جمشید قسوریان جهرمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از بانیان مسابقات و مدیر مجتمع خراسان به دلیل میزبانی قابل تحسین ضمن حفظ اصول اخلاق‌مداری و مهمان‌نوازی از استقبال و مشایعت میهمانان و تیم‌های شرکت کننده از ورود به مشهد تا اسکان در محل زایرسرای شرکت، اضافه کرد: لازمه ورزشکاری اخلاق است و از پویایی پرسنلی که به ورزش و تحرک جسم علاقه‌مند هستند، خرسندیم.

وی گفت: بعثت پیامبر اکرم(ص) برای گسترش اخلاق بوده است و فلسفه ورزش نیز برای گسترش اخلاق در جامعه است. ورزش دارای دو بعد قهرمانی و پهلوانی است که البته گسترش بعد پهلوانی مهم‌تر از قهرمانی است. همین‌که در مسابقات حاضر شدید و بازی کردید، برنده‌اید و کسب مقام قهرمانی فقط برای ایجاد رقابت است. وقتی که با این سلامت و روحیه شاد ورزش می‌کنید قطعاً می‌توانید با همان روحیه هم به مردم خدمت‌رسانی کنید و اخلاق را در سطح شرکت انبارهای عمومی گسترش دهید.

جهرمی در ادامه از همکاران گمرک جمهوری اسلامی، به‌ویژه گمرکات استان خراسان به دلیل همکاری با شرکت در همه زمینه‌ها تشکر و قدردانی و اضافه کرد: ما خود را به عنوان بازوی گمرک و حامی در کنار گمرک می‌دانیم و امیدواریم که این ارتباط بهتر و بیشتر شود که در نهایت منجر به خدمت‌رسانی مناسب به مردم خواهد شد. ما هر چه توان داریم صرف خدمت‌رسانی به مردم خواهیم کرد. اگر با این نگاه و در راستای رضای خدا عمل کنیم قطعاٌ شامل افزایش نعمات خداوند می‌شویم.

بر اساس این گزارش، محمدعلی اعتماد گلستانی، مدیر مجتمع خراسان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مدیرعامل محترم شرکت و سایر حاضران در مراسم، گفت: با حمایت‌ها و عنایت ویژه مدیرعامل شرکت، شعب سرخس و لطف‌آباد در سال گذشته راه‌اندازی شد که شاخص‌ترین نتیجه آن اشتغال‌زایی در منطقه علاوه بر سود حاصله‌ای است که نصیب شرکت شده؛ چراکه ایجاد اشتغال از فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به‌شمار می‌رود.

وی همچنین از مساعدت مدیرعامل شرکت به دلیل موافقت با طرح توسعه و ایجاد فضاهای انبار و اداری مجتمع که منجر به افزایش سود مجتمع خراسان شده است قدردانی کرد. اعتماد در ادامه از آقای عاطفی، ناظر گمرکات استان خراسان‌رضوی به دلیل حمایت‌های ویژه و همه جانبه از مجموعه انبارهای عمومی تشکر کرد.

مدیر مجتمع خراسان همچنین توسعه بیشتر مجموعه در شرق کشور و استان‌های خراسان که منجر به بهره‌مندی مردم منطقه و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران می‌شود را خواستار شد و در پایان یادی از همکار مرحوم «ابوالفضل پاشایی» از پرسنل متخصص و ماهر شرکت که در مراسم اختتامیه مسابقات سال گذشته زحمات زیادی کشید و اما متاسفانه اکنون در بین ما نیست، کرد و برای ایشان طلب آمرزش و مغفرت نمود.

بنا بر این گزارش، در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی کشور ویژه پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه که به مناسبت تولد حضرت ثامن‌الحجج، امام رضا(ع) و روز تربیت‌بدنی در سالن آموزش و پرورش مشهد و با شرکت هشت تیم برگزار شد، تیم‌های مجتمع خراسان و فرودگاه امام خمینی(ره) به دیدار یک‌دیگر رفتند که تیم امام‌خمینی(ره) در یک بازی سخت و نفس‌گیر موفق به برد حریف خود با نتیجه نزدیک یک بر صفر شد. قبل از بازی فینال نیز دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تهرانی غرب و شهریار برگزار شد که تیم شهریار در ضربات پنالی حریف خود را شکست داد و مقام سوم این مسابقه‌ها را کسب کرد.

شایان ذکر است، در پایان مراسم ضمن قدردانی از تیم‌های نخست تا سوم مسابقات، جوایز و کاپ‌های قهرمانی از سوی مدیرعامل و سایر مدیران ارشد حاضر در مراسم به تیم‌های برتر اهدا شد.

گفتنی است، در پایان سخنرانی لوح سپاسی متبرک به نگینی با نام علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) به جناب آقای جهرمی، رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از سوی مدیر مجتمع خراسان به پاس تشکر و قدردانی از زحمات ایشان اهدا شد.

   
    
    
۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۵۰
تعداد کلیک: ۲,۷۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500