English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن تبریک این روز به غیور مردان و شیر زنان ایران اسلامی، تاکید کرد: روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که با حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های آزادمردان و شیرزنان، دست از آلایش تن شسته و جان بر سر پیمان نهادند و صبر، عزت، وحدت و هم‌دلی را پیشه خود کردند و در راه حق از وجود خود گذشتند تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم‌اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود و این روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالار خود، حضرت سیدالهشداء، امام حسین(ع) و با پیروی از پیر جماران، امام راحل، حضرت امام‌خمینی(ره) در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ، ذلت و زبونی قدرت‌های ظلم و جور آن روزگار نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که با حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های آزادمردان و شیرزنان، دست از آلایش تن شسته و جان بر سر پیمان نهادند و صبر، عزت، وحدت و هم‌دلی را پیشه خود کردند و در راه حق از وجود خود گذشتند تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیة ا... الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شهید پرور و خانواده معظم شهدای ایران اسلامی و همکاران جانباز، آزاده، ایثارگر و سایر کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

ولی آذروش

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره



۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۸:۱۷
تعداد کلیک: ۲,۴۲۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500