English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

مهندس آذروش در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح کرد: اولویت اصلی سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، احداث پایانه کانتینری در بندر شهید رجایی است

مهندس آذروش در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح کرد:  اولویت اصلی سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، احداث پایانه کانتینری در بندر شهید رجایی است
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در محل استانداری هرمزگان با دکتر «جاسم جادری» دیدار و در رابطه با سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های شرکت در استان هرمزگان، گفت‌وگو کرد.

مهندس آذروش در این دیدار، با اشاره به سابقه فعالیت 55 ساله شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این شرکت را مانند یک نهاد عام المنفعه معرفی کرد که 100 درصد سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و جامعه بازنشستگان است و گفت: با یک برنامه زمان‌بندی مشخص و پیگیری مستمر در تلاش هستیم، با ورود به حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی و تکمیل زنجیره تامین لجستیک در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و حضور در حوزه‌های مختلف در بنادر کشور، اقدامات و گام‌های اساسی در افزایش سهم بازار در دو حوزه گمرکی و غیرگمرکی و افزایش سوددهی شرکت داشته باشیم. زیرا درآمد حاصل شده در این شرکت، ارتباط مستقیمی با درآمد قشر زحمت‌کش بازنشستگان کشوری دارد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر عدم وابستگی به درآمدهای گمرکی و حرکت به سوی فعالیت‌های غیرگمرکی و ارائه خدمات لجستیکی کمی و کیفی به صاحبان کالا، افزود: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دوران قبل از انقلاب، در بندر خرمشهر حضور فعالانه‌ای داشته است و با توجه به حضور این شرکت در اکثر مرزهای زمینی و هوائی، در صدد توسعه فعالیت‌های خود در بنادر جنوبی کشور هستیم. لذا در حال حاضر اولویت اصلی سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، احداث یک پایانه اختصاصی کانتینری در بندر شهید رجایی است که این امر برای اولین بار در این شرکت به وقوع خواهد پیوست.

دکتر «جاسم جادری» استاندار هرمزگان نیز در این دیدار، ضمن استقبال از سرمایه‌گذاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بندر شهید رجایی، مجموعه استانداری هرمزگان را یار دوم سرمایه‌گذاران نامید و گفت: استان هرمزگان از موقعیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری از جمله بنادر بزرگ و بخش‌های مختلف حمل‌ونقل برخوردار است که باید از این فرصت‌ها برای دسترسی به بازارها استفاده کنیم. در این راستا بندر شهید رجایی توانسته است با اختصاص 65 درصد حجم صادرات و واردات به عنوان قطب اقتصادی کشور معرفی شود. 

استاندار هرمزگان با اشاره به اولویت‌های اصلی استانداری در رونق کسب و کار و ایجاد شغل و بهبود وضعیت معیشت مردم استان، ادامه داد: شرایط اقتصادی منطقه‌ای در حال تغییر است و صادرات کشور نیز رو به افزایش است و با رونق صادرات وضعیت کسب و کار در استان هرمزگان بهتر خواهد شد. بنابراین ایجاد پایانه‌های کانتینری و نفتی در بنادر استان می‌تواند به انتقال سهم بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس به ایران شود.


 
  
۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۰۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500