English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

با حضور مهندس آذروش صورت گرفت؛ افتتاح چندین طرح عمرانی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران(شهریار)

با حضور مهندس آذروش صورت گرفت؛ افتتاح چندین طرح عمرانی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران(شهریار)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران روز گذشته (سه‌شنبه، 23 آذر ماه 1395) با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی تهران (شهریار) ضمن برگزاری نشست با هیئت‌مدیره «اتحادیه کارگزاران گمرکی ایران»، چندین پروژه عمرانی از جمله انبارهای غیرگمرکی، باسکول‌های ورودی منطقه 5 و رستوران درب خروج شماره 2 را افتتاح کرد و همچنین کلنگ احداث ساختمان معاونت حقوقی گمرک تهران را به زمین زد.

 مهندس آذروش، مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جریان این حضور با اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه کارگزاران گمرکی ایران دیدار و در رابطه با راه‌های توسعه و گسترش روابط فی‌مابین میان دو طرف مذاکره کرد.

در این دیدار، اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه به نمایندگی از تمامی اعضا، از مساعدت‌ها و همکاری‌ها، حسن نظر و حسن عمل مهندس آذروش و همچنین هم‌یاری «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت تهران به‌منظور ایجاد دفتر نمایندگی این اتحادیه در محل شرکت مذکور تشکر و قدردانی کردند. همچنین اعضای اتحادیه ابراز امیدواری کردند که با هدف توسعه همکاری‌ها، پیش‌برد امور و ارتقای خدمات طرفین، این تعامل‌ها افزایش یابد.

مهندس آذروش در این دیدار با بیان این‌که ارایه فضا از سوی شرکت تهران به اتحادیه، نشان‌دهنده نوع تعامل موجود میان دو طرف است، افزود: همکاری دو جانبه میان اتحادیه کارگزاران گمرکی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منجر به ایجاد شفافیت اقتصادی، ارتقای کیفیت خدمات، افزایش درآمدهای شرکت انبارهای عمومی و در مجموع افزایش رفاه ارباب‌رجوع می‌شود که برای طرفین، منفعت و سود مضاعف در پی دارد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به نگاه مثبت خود برای توسعه روابط همکاری با اعضای اتحادیه کارگزاران گمرکی ایران، ادامه داد: تمامی جوانب این همکاری باید بر پایه نظرهای کارشناسی پیش برود تا تمامی تصمیم‌ها منجر به عمل شود؛ زیرا اعتقاد دارم که اولویت اصلی ما رعایت اخلاق‌مداری، ادب‌محوری، مشتری‌مداری و مشتری‌محوری بوده و در این صورت است که کار ما برکت پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مهندس آذروش در ادامه، ضمن بازدید از محوطه منطقه 5 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، پروژه عمرانی احداث سه دستگاه باسکول در محل ورودی را که با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک شهری و در مدت زمان کم‌تر از دو ماه به سرانجام رسیده است، افتتاح کرد.

آغاز عملیات بهره‌برداری از انبارهای غیرگمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران از دیگر برنامه‌های حضور مهندس آذروش در این شرکت بود که با هدف ایجاد درآمدهای پایدار در راستای سیاست‌های کلان کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی و کاهش حجم واردات و البته افزایش درآمد مد نظر سهام‌داران محترم صورت گرفته است. این انبارها شامل یک باب انبار مسقف و 5 باب انبار هانگار مستقر در منطقه 1 محوطه شرکت انبارهای تهران می‌شوند. همچنین طرح احداث انبار سرخانه‌ای 4 هزار متری با قابلیت سه دمای مختلف در محل انبار مسقف این محوطه که در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد برای مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تشریح شد که ایشان ضمن تاکید بر ادامه روند طرح‌های توسعه‌ای، خواستار احداث و بهره‌برداری از این پروژه در مدت زمان کم‌تر از شش ماه شدند.

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه این حضور در محل شرکت تهران، کلنگ احداث ساختمان معاونت حقوقی گمرک تهران را به زمین زد. این پروژه در راستای فعالیت‌ها و تعامل‌های موجود میان گمرک جمهوری اسلامی ایران و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مساحت 850 مترمربع و با استفاده از بناهای نیمه پیش‌ساخته (Sandwich Panel) در مدت زمان حدود 50 روز ساخته خواهد شد و مقرر گردید که این ساختمان در تاریخ 12 بهمن ماه سال‌جاری و هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ایشان در این آیین‌ها ابراز امیدواری کردند که تمامی این طرح‌های عمرانی مایه خیر و برکت برای مجموعه شرکت، سهام‌داران و ارباب‌رجوع محترم شود.
 

   
   
   
   
   

۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۹:۰۲
تعداد کلیک: ۲,۰۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500