English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تسلیت مهندس آذروش در رابطه با شهادت تعدادی از آتش نشانان در سانحه ی ساختمان پلاسکو

پیام تسلیت مهندس آذروش در رابطه با شهادت تعدادی از آتش نشانان در سانحه ی ساختمان پلاسکو
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در رابطه با حادثه اسفناک ساختمان پلاسکو در تهران و شهادت جمعی از آتش‌نشانان، با صدور پیامی شهادت این جان‌برکفان را به خانواده معزز این عزیزان تسلیت گفت.
 
 
متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

حادثه تلخ و تاسف بار ساختمان پلاسکو، ضرورت و اهمیت توجه به اصول و رعایت مقررات ایمنی و نگاه ویژه به استقرار واحدهای ایمنی و بهداشتی در محیط کار را بیش از پیش نشان داده است تا از طریق شناسایی خطرات احتمالی، اولویت بندی و ارزیابی کانون‌های خطر و کنترل آنها، بتوانیم از عوارض وجود خطر و عامل زیان‌آور در محیط کار جلوگیری کنیم تا محیط کار سالم و ایمن برای کارکنان خود ایجاد نماییم؛ بنحوی که کارگران بدون دغدغه خاطر و بدون ترس از خطرات بکار خود ادامه دهند. 

در همین راستا خاطرنشان می‌کنم که رعایت همه مسائل مربوط به روند اجرایی و عملیاتی شدن سیستم HSE در راستای توسعه فعالیت‌های ایمنی و بهداشت، از اولویت‌های اینجانب در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران است و می‌بایست مجدانه به این امر اهتمام ببخشیم.

لذا اینجانب به نمایندگی از طرف ‌همه همکاران خدوم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران؛ ضمن ابراز همدردی صمیمانه، شهادت جمعی از آتش نشانان غیور را به ملت شریف ایران، خانواده معزز و همکاران شریف ایشان در حادثه ساختمان پلاسکو در تهران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای این قهرمانان نستوه، رحمت بی‌کران و برای مجروحان، بهبودی و عافیت و برای خانواده این عزیزان، صبر و بردباری و برای خادمان مخلص و بی‌منت ایران اسلامی، توفیق روز افزون آرزو می‌کنم.

بدون تردید ایثار و جان‌فشانی این عزیزان برای نجات جان هموطنان خود؛ همواره به عنوان برگ زرینی درحافظه تاریخی این ملت ثبت خواهد شد.


ولی آذروش
مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره
۱ بهمن ۱۳۹۵ ۲۰:۴۸
تعداد کلیک: ۲,۰۶۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500