English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ابلاغ سیاست کلان شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا در سال 1396 از سوی مهندس «آذروش»

ابلاغ سیاست کلان شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا در سال 1396 از سوی مهندس «آذروش»
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، مهندس «ولی آذروش» مدیرعامل و نایب رییس شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا پس از نام‌گذاری سال 1396 از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» با صدور پیامی خطاب به تمامی مدیران و کارکنان شرکت‌های تابعه، سیاست اصلی این شرکت در سال جدید را ابلاغ کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی
مدیران‌عامل محترم کلیه شرکت‌های تابعه

حال که سال 1396 به فرمایش مقام معظم رهبری با نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» نام‌گذاری شده، بر مدیران‌عامل محترم شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا ضروری است با در نظر گرفتن این سیاست کلان، از ابتدای سال نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات موثر در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و بنابر دستور معظم له «توجه به تولید و اشتغال بسیار ضروری و وظیفه حتمی ماست».

انتظار اینجانب از یکایک مدیران محترم این است که با مدیریت جهادی، جذب سرمایه‌گذاری را در دستور کار خود قرار دهند تا موجبات افزایش تولید ملی و به تبع آن اشتغال برای جمع بیشتری از هموطنان عزیز ایجاد گردد. در این راستا اولویت سرمایه‌گذاری‌های جدید با مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته می‌باشد.

همچنین شایسته است در فعالیت‌های توسعه‌ای در سال 1396 بنا به رهنمود‌های مقام عظمای ولایت، فرصت‌های اصلی مدیریتی در شرکت‌ها به افراد متعهد با هماهنگی اینجانب، با انگیزه و انرژی مضاعف به درآمدزایی و سوددهی بالاتر شرکت‌ها منجر شود. لازم می‌دانم توجه همکاران ارجمندم را در کلیه شرکت‌ها به لزوم تولید ثروت و کسب سود جلب نمایم. تمامی فعالیت‌های جاری و توسعه‌ای در شرکت‌ها به شرطی مورد تایید شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا خواهد بود که اثرات مشخص افزایشی در درآمد و سود آن شرکت داشته باشد.

در پایان از کلیه مدیران و پرسنل در شرکت‌های زیرمجموعه می‌خواهم تا با نصب‌العین قرار دادن فرمان رهبر فرزانه انقلاب در سخنرانی نوروزی در حرم رضوی(ع) در خریدهای جاری و نیز تدارکات پروژه‌ها مطلقاً از محصولات داخلی استفاده نموده و در نظر داشته باشند هرگونه خرید اقلام و اجناس خارجی که نمونه داخلی آن موجود باشند تخلف محسوب شده و مسئولان ذی‌ربط مسئولیت کنترل و نظارت در این خصوص را برعهده دارند.
۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۸۷۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500