English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، آقای «مهدی مشایخی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه آقایان «سیدعلی‌اکبر حجازی» رییس هیئت‌مدیره و «محمدحسین آهنین‌پنجه» عضو هیئت‌مدیره شرکت، معاونان و مدیران مستقل ستاد مرکزی روز دوشنبه، 25 اردیبهشت ماه 1396 با حضور در شرکت انبارهای عمومی امام خمینی(ره)، از تمامی انبارها و مناطق عملیاتی این شرکت بازدید کردند.

ایشان ضمن حضور و بازدید از فرآیند چگونگی انجام امور و گفت‌وگوی صمیمانه با کارکنان، در جلسه مدیران ارشد شرکت امام خمینی(ره) نیز حاضر شدند و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مسیر درستی را انتخاب کنیم لازم است از تجربیاتی که در آن عمر و هزینه زیادی صرف شده بهره بگیریم، یعنی با استفاده از خرد جمعی در نیل به اهداف عالی شرکت قدم برداریم. البته در رابطه به چگونگی پیشبرد امور، بعضی احساس تکلیف دارند و بعضی احساس «احساس تکلیف» می‌کنند که این خیلی خطرناک بوده و برای مجموعه مضر است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل ادامه داد: باید حلاوت و شیرینی اجرای این طرح برای کارکنان حفظ شود؛ چراکه اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، یک تکلیف قانونی است و باید اجرا می‌شد؛ البته در رابطه با نحوه اجرای آن در شرکت انبارهای عمومی ایران مشکلاتی وجود داشته که باید با تعامل با پرسنل و در چارچوب قانون خدمات کشوری مشکلات را حل کرد.

آقای مشایخی در بخش دیگری از این برنامه ضمن استماع گزارش مدیرعامل شرکت امام خمینی(ره)، گفت: رقابت موجب ایجاد اقتصاد سالم و همچنین ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌ها می‌شود، بنابراین باید از انحصار پرهیز کرد و سیاست دولت یازدهم نیز افزایش زمینه رقابت در عرصه اقتصادی است. در این حوزه، با توجه به کاهش واردات در کشور در برخی از موارد مشاهده شده است که برخی شرکت‌ها برای خارج کردن رقبا از گردونه رقابت و حفظ بقای خود (به عنوان نمونه حوزه حمل و نقل) نسبت به کاهش دادن هزینه‌های جابه‌جایی اقدام می‌کنند. از این رو،  اعتقاد دارم برای داشتن اقتصاد سالم بایستی از انحصارطلبی پرهیز نمود. لذا تدبیر دولت نیز در این است که با ایجاد رقابت در بین حوزه‌های مختلف، ضمن افزایش سطح کیفی و قطعاً کاهش هزینه‌ها را برای مشتریان فراهم سازد و این، همان چیزی است که مشتریان ما از ما می‌خواهند.

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پایان افزود: با عنایت به وجود هیئت‌مدیره خوب و توان‌مند در مجموعه، از همه دوستان می‌خواهم اگر نقطه نظرات و پیشنهادی در راستای بهبود وضعیت فعلی شرکت دارند، به ما منعکس نمایند؛ بنابراین باید به تحقق این منظور که «کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم» جامه عمل بپوشانیم.

گفتنی است؛ «نادر فولادی» مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره) و معاونان این شرکت در این جلسه، گزارش جامعی نسبت به فعالیت‌های سال گذشته و آتی، چالش‌ها و مشکلات پیش رو، از جمله اهمیت فرودگاه امام(ره) به عنوان پیشانی نظام و ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و امام‌خمینی(ره) در عرصه حمل‌ونقل، حضور در طرح شهر فرودگاهی و استفاده از ظرفیت‌های نهفته در این منطقه به منظور ادامه حضور موفق شرکت انبارهای عمومی ایران هم‌زمان با راه‌اندازی بندرخشک آپرین، استفاده از ظرفیت انبار هوشمند و مکانیزه ایران‌ایر، کمبود نیروی انسانی و کمبود فضای انبارها، کالاهای خطرناک و لزوم استقرار سیستم HSE برای جداسازی کالاهای قابل اشتعال و خطرناک با هدف افزایش درآمد شرکت، کالاهای متروکه و بلاصاحب، تعیین تکلیف کارکنان فاقد حکم در کمیته منابع انسانی و ارجاع پرونده ایشان به ستاد مرکزی و تکمیل حلقه تامین لجستیک و انتقال کالا به صورت Door to Door با استقرار شرکت حمل‌ونقل ارایه کردند.

شایان ذکر است، در این نشست، جناب آقای مهندس «بهبود بهی‌زادی» از سوی آقای مشایخی به عنوان مشاور اجرایی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران معرفی شدند.



۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۸
تعداد کلیک: ۲,۸۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500