English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نشست کارگروه یکپارچه سازی و همسانی در پوشش کارکنان برگزار شد

نشست کارگروه یکپارچه سازی و همسانی در پوشش کارکنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست کارگروه یکپارچه سازی و همسانی در پوشش کارکنان با حضور «محمد حسین آهنین پنجه» عضو هیات مدیره، «محمد تقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «مهراب نریمانی اختر» معاون عملیات و امور گمرکی، «رضا محمدی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی ستاد مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت های تابعه استان تهران برگزار شد.

در این نشست، «محمد تقی بابایی» معاون توسعه مدیریت و سرمایههای انسانی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص پوشش و استناد به مصوبه هیئت مدیره ستاد مرکزی به تببین مزایای استفاده از لباس فرم در سازمان پرداخت و گفت: انضباط کاری، افزایش بهره وری، ایمنی و سلامت کارکنان، رعایت در پوشش سازمانی و حفظ هویت سازمانی و ایجاد تصویر ذهنی خوب و اثربخشی در مشتریان از جمله دلایلی بود تا این کارگروه تشکیل گردید.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اهداف تشکیل این کارگروه در راستای یکپارچه سازی و همسانی در پوشش تمامی کارکنان شرکت ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ادامه داد: استاندارد بودن البسه با مطالعات علمی و در نظر گرفتن مشاغل مختلف با نظر واحد HSE و مدیران مرتبط با هر بخش صورت پذیرفته است. همچنین در نظر است تا نشان سینه (بج سینه) بصورت متحد الشکل برای البسه عام تمامی کارکنان تهیه و توزیع گردد.

گفتنی است، در این نشست وضعیت موجود در پوشش کارکنان ستادی، عملیات، حراست و انتظامات بررسی و پیشنهادات ارائه شده برای ساماندهی پوشش کارکنان به تصویب این کارگروه برای ابلاغ به شرکت‌ها و شعب تابعه رسید.

 

    
    

 

۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲
تعداد کلیک: ۲,۱۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500