English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دومین نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

دومین نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، مهندس «ولی آذروش» در نشست مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه این هلدینگ با بیان اینکه روابط عمومی چشم و چراغ شرکت‌ها است و باید حفظ و توسعه تمامی برندهای زیر مجموعه آتیه صبا جدی گرفته شوند، تاکید کرد: روابط عمومی یک وظیفه بسیار مهم و حیاتی در حفظ و توسعه برند سازمان دارد و باید در این راستا برنامه‌ریزی و جهت‌گیری و سیاست گذاری مدون داشته باشد.

مدیر عامل و نائب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا با اشاره به نقش مهم روابط عمومی در ارتقاء و توسعه برند سازمان در سطح کشور و حتی سطح جهانی، گفت: حضور کفش ملی در نمایشگاه موسکو در کشور روسیه مسیر مناسبی برای بازگشت این برند قدیمی ایرانی به بازارهای پیشین خود بود. لذا روابط عمومی‌ها باید ارتقاء برندهای معتبر در بازارهای جهانی و کشورهایی که محصولات ما را در الویت خرید خود قرار داده اند، را مورد توجه قرار دهند.

آذروش با تاکید بر لزوم توجه به ارتباط با شرکای اجتماعی از طریق مشتری مداری و مشتری محوری، افزود: باید مشتری محوری را در کنار اخلاق مداری و ادب محوری در برنامه‌هایمان قرار دهیم. ارتقاء ارتباط با شرکای اجتماعی و ارتباط با مسئولان استان‌ها و شهرستان‌ها هم باید در الویت باشد و این ارتقاء روابط را می‌توانیم به بحث‌های ارتباطات با مسئولان دولتی و غیر دولتی نیز بسط دهیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا ادامه داد: گلایه‌مندی مشتریان، عدم ارتباط با آنها و پیگیری نکردن‌ نیازها و خواسته‌های آنان هم متاسفانه جزء مشکلاتی است که امروزه با آن دست به گریبان هستیم و به اعتقاد بنده نقش مهم روابط عمومی در رفع این مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد، در واقع می‌توان گفت روابط عمومی چشم و چراغ مجموعه است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا، با بیان اینکه توجه و کنترل فضای رسانه‌ای را باید جدی گرفت، گفت: هماهنگی با رسانه‌ها، مدیریت، کنترل و در اختیار داشتن فضای رسانه‌ای، به روز کردن سایت‌ها و داشتن ارتباط تنگاتنگ با خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها، اصلی‌ترین کار روابط عمومی است.

همچنین در ادامه نشست «داریوش دلفانی» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا نیز با تاکید بر نقش و جایگاه مهم روابط عمومی در انعکاس اخبار و فعالیت‌های مجموعه‌های تابعه آتیه صبا، گفت: روابط عمومی بازوی توانمند در هم افزایی و تعالی اهداف هر مجموعه محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره بر تولید محتوا و به روز رسانی پایگاه‌های خبری شرکت‌های زیر مجموعه اذعان داشت: شرکت‌ها باید از طریق روابط‌عمومی در حوزه برندینگ و فعالیت‌های متناسب با این حوزه بیش از گذشته تلاش کنند.

گفتنی است در ادامه این نشست، مهندس آذروش با اهدای لوح سپاس از مدیران فعال روابط عمومی گروه صنعتی کفش ملی و گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی قدردانی کرد.

شایان ذکر است، در این نشست هریک از مدیران روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و راهکارهایی در خصوص فعالیت‌های این بخش ارائه کردند و مقرر شد این جلسات به صورت ماهیانه و با میزبانی شرکت‌های زیرمجموعه برگزار گردد.

 

  
 
  

۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۲۲
تعداد کلیک: ۲,۵۷۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500