English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای و خدمات گمرکی آستارا

برگزاری آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای و خدمات گمرکی آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، مراسم تکریم و معارفه مدیران‌عامل پیشین و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با حضور دکتر «محمدحسین آهنین پنجه» عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و برخی مسئولان شهرستان و مدیران ارشد شرکت آستارا در محل دفتر مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

دکتر «آهنین‌پنجه» عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ابتدای مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله حسین(ع)، با قدردانی از زحمات «کیومرث مجلسی» در دوران تصدی مسئولیت شرکت آستارا، گفت: مدیریت تکلیفی است که به دست ما سپرده شده و ما باید تمام سعی و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده انجام دهیم. نگاه عدالت محور به ارکان سازمان، دید مثبت به همه کارکنان مگر آن‌که خلاف آن ثابت شود و پرهیز از هرگونه قومیت گرایی در سازمان از اصول مدیریتی است و کسی که سلامت کاری داشته باشد، نباید از شایعات نگرانی به خود راه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تغییر و تحول جهت پویایی سیستم در سازمان‌های امروزی یک امر عادی و لازم به‌شمار می‌آید، بنابراین با صلاح‌دید مدیریت ارشد ستاد مرکزی، تصمیم به تغییر مدیریت این شرکت گرفته شد تا با مدیریت جدید و همکاری تمام کارکنان شاهد بهبود وضعیت شرکت آستارا باشیم.

در ادامه «امیدی» مدیرکل گمرک آستارا با اشاره به اینکه شرکت انبارهای عمومی آستارا با سابقه بیش از 53 سال از قدیمی‌ترین شرکت‌های خدماتی گمرک به‌شمار می‌آید، از تعامل خوب گمرک آستارا با این شرکت خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز این تعامل بیشتر شود.

«عادل محمدیان» مدیرعامل جدید شرکت آستارا نیز در این آیین ضمن خیرمقدم به  آقای آهنین‌پنجه و مدعوین و تشکر از زحمات  آقای مجلسی در مدت تصدی مسئولیت شرکت آستار، گفت: از بابت اعتماد و سپردن این مسئولیت از سوی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، قدردان هستم و امیدوارم با توکل و استعانت از خداوند متعال و همکاری بیش از پیش کارکنان خدوم که از سرمایه‌های اصلی این شرکت هستند و با رهنمودهای دوستان در ستاد مرکزی و به‌کارگیری ایده‌های نو به اهداف مورد نظر شرکت که همانا برون رفت از وضعیت موجود هست، دست یابیم.

 

 
  

۱۰ مهر ۱۳۹۶ ۱۳:۵۶
تعداد کلیک: ۳,۱۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500