English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین معارفه معاون جدید معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی

برگزاری آیین معارفه معاون جدید معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه دکتر «محمد اکبری» و تکریم «حمید قاطع» معاونان جدید و سابق برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صبح امروز (یکشنبه، هفتم آبان ماه 1396) در سیزدهمین جلسه شورای معاونان و مدیران اجرایی شرکت برگزار شد.

آقای مهندس بهبود بهی‌زادی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که ریاست جلسه را بر عهده داشت، جابه‌جایی‌ها نیروها را طبیعی و بر اساس اقتضائات سازمانی دانست و گفت: احساس کردیم که باید در شرایط و روند کار شرکت تغییری ایجاد شود و بر همین اساس، این جابه‌جایی ایجاد شد تا برخی از انتظارات برآورده شود و از وجود آقای قاطع در حوزه دیگری بهره خواهیم برد و از زحماتشان قدردانی می‌کنم و آرزوی توفیق برای ایشان دارم.

وی افزود: آقای اکبری انتظار داریم تا با تلاش مضاعف، ماموریت‌هایی همچون ارتقا و توسعه بهره‌گیری از فن‌آوری اطلاعات در رویه‌های موجود در شرکت، گسترش مبحث تحقیق و توسعه (R&D)، بررسی طرح‌های اقتصادی و همچنین ورود به بازارهای جدید را در رأس امور معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی قرار دهند و امور شرکت بیش از پیش و با سرعت بیشتری به پیش ببرند و برای ایشان نیز آرزوی توفیق دارم.

گفتنی است، آقای دکتر محمد اکبری پیش از این مسئولیت مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را بر عهده داشته است. تصدی مسئولیت مدیرکلی در مجموعه نظام بانکی و سوابق متعدد در مجموعه‌های اقتصادی از سایر تجربیات ایشان می‌باشد.

  
۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۴:۰۷
تعداد کلیک: ۳,۰۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500