English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دکتر «تقی‌زاده» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

دکتر «تقی‌زاده» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با حکم دکتر «علی ربیعی» مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «جمشید تقی‌زاده» به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و معرفی شد.

جمشید تقی‌زاده که پیش از این معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، امروز (شنبه) در مراسمی با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسماً به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب و معرفی شد.

ربیعی در این نشست، از خدمات و تلاش‌های سه ساله محمود اسلامیان، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری و ابراهیم صادقی‌فر، سرپرست این صندوق قدردانی کرد.

تقی زاده، دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت و برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت و همچنین کارشناسی عمران و حقوق است که پیش از این نیز ریاست هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری را برعهده داشته است. او سوابقی در حوزه مدیریت کلان اقتصادی، شهری و ورزشی همچون شهردار تبریز و میانه و مدیرکل تربیت بدنی استان های تهران و آذربایجان شرقی را در کارنامه فعالیت خود دارد.

۳۰ دی ۱۳۹۶ ۱۸:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۹۳۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500