English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

آیین معارفه مدیر‌عامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد

آیین معارفه مدیر‌عامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین تکریم جناب آقای «مهدی مشایخی» و معارفه آقای «محمد جمشیدی»، مدیران‌عامل سابق و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور دکتر «پیرموذن» عضو هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر «شهشهانی‌پور» معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق، مهندس «آذروش» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران مستقل ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران عصر روز گذشته (سه‌شنبه، 15 اسفند ماه 1396) برگزار شد.

دکتر پیرموذن، عضو هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی در این آیین با بیان این‌که به دو دلیل در این محل حاضر هستم، گفت: نخست، برای قدردانی و نهایت امتنان از خدمات چهره دلسوز و خدوم این کشور، جناب آقای مشایخی که در مدت 10 ماه گذشته مسئولیت هدایت شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را برعهده گرفته بودند و دوم، اعلام تاکید یکایک اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به جهت تقاضای همکاری از اعضای محترم هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران برای موفقیت آقای جمشیدی، مدیرعامل جدید این شرکت تا بتواند با ادامه مسیر تعیین شده، این شرکت را به برای دستیابی به اهداف عالیه هدایت کند.

وی با تاکید بر این‌که مدیریت در هزاره‌ی سوم، مدیریت گروهی است، افزود: مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باید با کمک گرفتن از نیروی انسانی موجود این شرکت، اعم از اعضای محترم هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران، این اصل را به منصه ظهور برساند؛ چراکه انتظارات از شرکت انبارهای عمومی بسیار زیاد است و باید این شرکت با قدرت به رشد خود ادامه دهد.

دکتر شهشهانی‌پور، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات آقای مشایخی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، گفت: اهتمام ویژه آقای مشایخی به نیروی انسانی شرکت انبارهای عمومی ایران به عنوان سرمایه اصلی این شرکت برای همه مدیران کشور یک درس است و از آقای جمشیدی، مدیرعامل جدید این مجموعه انتظار داریم با استفاده از روش‌ها و سیاست‌های نوین مدیریت و همچنین بهره‌گیری از تکنولوژی و البته کمک کارکنان این شرکت معظم که در سراسر کشور حضور ویژه‌ای دارد، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را به پیش ببرد.

بنا بر این گزارش، مهندس آذروش، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا نیز در آیین تکریم و معارفه مدیران‌عامل سابق و جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن آرزوی خیر و برکت برای همگان، گفت: بنا بر بیان صریح کلام خداوند در قرآن مجید، انشاءا... که خداوند ورود و خروج ما در امور را بر پایه صدق قرار دهد و در این صورت است که برکت در کار به‌وجود می‌آید. از این رو، با توجه به شناختی که از آقای مشایخی دارم، حتم دارم که این آیه شامل حال ایشان می‌شود و بدین‌منظور از تمامی زحمات صادقانه و خالصانه ایشان در مدت تصدی مسئولیت هدایت شرکت انبارهای عمومی ایران قدردانی می‌کنم.

وی با بیان این‌که توجه به امانتی که بازنشستگان محترم کشوری به ما سپرده‌اند، بسیار مهم است، افزود: ما تکلیف داریم حتی در حد یک ریال در امور صرفه‌جویی داشته باشیم تا این امانت بهتر حفظ شود. این در حالی است که آقای مشایخی در مدت 10 ماهه حضور خود در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به بهترین نحو ممکن در حفظ و حراست از این امانت عمل کرده‌اند و وجود ایشان برای صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت آتیه‌صبا یک موهبت به‌شمار می‌رود و ما نیازمند کمک‌های ایشان هستیم.

مدیرعامل شرکت آتیه‌صبا در ادامه با بیان برخی از سوابق مدیریتی آقای جمشیدی در گذشته، تاکید کرد: شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به علت حضور در اقصی نقاط و مرزهای کشور، پیشانی کشور عزیز ایران اسلامی و همچنین پیشانی مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری شناخته می‌شود؛ از این رو با توجه به اهمیت این مجموعه، حتم دارم که با هم‌دلی، هماهنگی و هم‌سویی تمامی اجزای این شرکت و همکاری ایشان با آقای جمشیدی، این شرکت به بالاترین درجات خود دست پیدا خواهد کرد؛ چراکه تمامی نیروی انسانی این شرکت ارزشمند بوده و دلسوز مجموعه خود هستند.

همچنین آقای مهدی مشایخی، مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مراسم ضمن تبریک ایام ولادت صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان این‌که فرصت‌ها در زندگی بسیار کوتاه و گذارا هستند، گفت: زمانی که مسئولیت شرکت انبارهای عمومی ایران را بر عهده گرفتم، فکر نمی‌کردم که زود این مکان و این فرصت خدمت‌گزاری را ترک کنم؛ اما بنا بر تکلیفی که شد مجبور به این کار شدم. همان‌گونه که خداوند تاکید کرده‌اند، فرصت خدمت کوتاه است، عمر خدمتی من هم در شرکت انبارهای عمومی ایران کوتاه بود و زود به پایان رسید.

وی با بیان این‌که پیش از قبول مسئولیت، تصوری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران داشتم که متوجه اشتباه بودن آن شدم، افزود: این شرکت دارای بیش از 56 ساله خدمت‌گزاری صادقانه به اقتصاد کشور و دارای یک برند خوش‌نام و خوش‌سابقه بوده که البته متاسفانه تا حدی مغفول مانده است و باید تلاش جدی صورت بگیرد تا به جایگاه واقعی خود باز گردد.

آقای مشایخی، ماموریت اول خود را در این مجموعه، حفظ کرامت و شأن کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برشمرد و تاکید کرد: نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی این شرکت باید دارای جایگاه والایی در مدیریت باشد؛ زیرا در اثر افزایش رضایت‌مندی، بهره‌وری مجموعه چندین برابر می‌شود و برکت نیز فزونی می‌یابد.

مدیرعامل سابق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به برخی از کارهایی که در مدت 10 ماه گذشته در این شرکت انجام گرفته، افزود: در این مدت اقدامات خوبی صورت گرفته و هر فردی که مسئولیت این مجموعه را برعهده می‌گیرد بهتر است همان مسیر را ادامه دهد؛ چراکه زیرساخت‌های امور را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌ایم تا در صورت کاهش کالاهای گمرکی، شرکت انبارهای عمومی ایران دچار رکود نشود و بتواند به حیات اقتصادی و خدمت‌رسانی به جامعه بازنشستگان به عنوان صاحبان اصلی این شرکت، با موفقیت و به نحو مطلوب ادامه دهد.

آقای مشایخی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت‌های گذشته شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از جمله دوران مدیرعاملی آقای آذروش در این مجموعه، ادامه داد: ما توانستیم کارهای خوبی مانند حضور در بندر امام‌خمینی(ره) و همچنین توسعه و ایجاد رونق در منطقه ویژه اقتصادی سهلان که در گذشته آغاز شده بود را با موفقیت ادامه دهیم و امور دیگری مانند تهیه ماشین‌آلات و ورود به بازارهای جدید را نیز آغاز کنیم.

وی با تجلیل از زحمات مهندس بهی‌زادی در مدت همکاری با مجموعه انبارهای عمومی ایران، افزود: با پیگیری ایشان و البته همت تمام کارکنان و نیروی انسانی شرکت انبارهای عمومی، مفتخر هستیم که اعلام کنیم انبارهای شرکت در بندر امام‌خمینی(ره) از ابتدای سال آینده آغاز به کار خواهند کرد و همچنین محصولات کارخانه‌های منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز در فصل نخست سال 1397 به بازار عرضه خواهند شد و این دو پروژه، سوددهی قابل توجهی برای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پی خواهند داشت.

نایب رییس سابق هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همچنین با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی کوتاه مدت برای نوسازی و بهسازی شرکت انبارهای عمومی غرب، تصریح کرد: با همت تمامی نیروی انسانی مجموعه و ایجاد فضای هم‌دلی و کمک همگان، امسال توانستیم رکورد کسب درآمد در تاریخ 56 ساله شرکت را بشکنیم و با 50 درصد رشد نسبت به سال گذشته، تاکنون بیش از 3 هزار میلیارد ریال درآمد داشته‌ایم. بنابراین مسیر پیشرفت در این شرکت مشخص است و ان‌شاءا... با توجه به تدبیر خوب مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا برای انتخاب جناب آقای جمشیدی برای این هدایت این مجموعه، این شرکت در آینده بسیار نزدیک به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

مهدی مشایخی، خدمت به بازنشتگان که تمام عمر و جوانی خود را برای پیشرفت کشور هزینه کرده‌اند را افتخار دانست و ادامه داد: برای افزایش بهره‌وری و افزایش سودآوری شرکت انبارهای عمومی ایران که موجب ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان کشوری می‌شود، باید بهای بیشتری به نیروی انسانی این مجموعه داده شود؛ زیرا کارکنان این شرکت که در دورترین نقاط مرزی کشور در حال خدمت هستند، از هیچ اقدامی برای افزایش بهره‌وری و ارتقای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران فرو گذار نخواهند بود.

وی ضمن قدردانی از اعضای محترم هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای همکاری و همراهی با سیاست‌های در پیش گرفته مدیریتی خود، افزود: مجموعه معاونان و مدیران ارشدی که در ستاد مرکزی مجموعه انبارهای عمومی ایران در حال خدمت هستند، جزو زبده‌ترین و کاربلدترین افراد در حوزه کاری خود به‌شمار می‌روند و فکر می‌کنم که جناب آقای جمشیدی با استفاده از توان موجود و البته، توکل به خداوند متعال می‌تواند این شرکت را به جایگاه واقعی خود برساند.

آقای مشایخی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی و تشکر از زحمات تمامی نیروی انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در اقصی نقاط کشور، از همگان طلب حلالیت و عفو کرد.

بر اساس این گزارش، آقای محمد جمشیدی، مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مراسم ضمن قدردانی از حسن نظر و اعتماد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای سپردن این امانت، با اشاره به برخی از سوابق مدیریتی خود در وزارت ورزش و جوانان و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: با توجه به مسئولیت‌های گذشته، با تمامی دغدغه‌های بازنشستگان آشنا هستم و سعی خواهم کرد تا با کمک تمام همکاران خودم در شرکت انبارهای عمومی ایران، با پیاده‌سازی سیاست‌های مد نظر صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا، امور را پیش ببریم و بتوانیم به اهداف عالیه پیش‌بینی شده برای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دست پیدا کنیم.

وی در آستانه بودن عید نوروز و فرا رسیدن فصل بهار و رویش دوباره طبیعت را به فال نیک گرفت و افزود: امیدوارم که لطف خداوند شامل همه ما شود تا بتوانیم با استعانت از درگاه ایزد تمامی امور را به بهترین شکل ممکن تغییر دهیم و خیر نصیب ما شود و در این مسیر ما نیازمند کمک و مشورت‌های ارزشمند جناب آقای مشایخی هستیم.

همچنین دکتر مصطفی قنادها، عضو هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در بخش دیگری از این آیین به نمایندگی از تمام اعضای هیئت‌مدیره شرکت ضمن خیرمقدم به آقای جمشیدی، گفت: به صورت ویژه از زحمات، خدمات، توجه و دقت آقای مشایخی در مدت زمان حضور در هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی قدردانی می‌کنم؛ چراکه ایشان علاقه‌مندی خاصی به این شرکت داشتند و تمامی امور مربوط به شرکت را با حساسیت ویژه‌ای پیش می‌بردند.

گفتنی است، آقای «محمد جمشیدی» مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران سابقه‌های مدیریتی در مجموعه فدراسیون‌های ورزشی تنیس، هاکی و ...، مدیرعاملی مرکز همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مجموعه‌های ورزشی انقلاب و آزادی، ریاست هیئت‌مدیره و سرپرستی باشگاه‌ ورزشی پیکان، عضو هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، مدیرعاملی صندوق حمایت از پیشکسوتان وزارت ورزش و جوانان و مدیریت ارشد چندین مجموعه دیگر را در کارنامه 27 سال سابقه خود ثبت کرده است.




۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۳۹
تعداد کلیک: ۶,۸۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500