English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

انتصاب مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین معارفه «علیرضا ربیع‌نایینی» مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تکریم «محمد اکبری» با حضور آقایان «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره و «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل، امروز (شنبه، 26 اسفند ماه 1396) برگزار شد.

«محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن قدردانی از زحمات آقای اکبری در مدت زمان تصدی مسئولیت سرپرستی حوزه مدیرعامل، گفت: خوشبختانه آقای اکبری در بخش معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت، کمک‌حال مجموعه انبارهای عمومی خواهند بود و قطعاً حضور و همراهی ایشان در ادامه مسیر شرکت، مثمرثمر خواهد بود.

وی افزود: اقتدار آقای اکبری در پیش‌برد امور شرکت بر هیچ‌کس پوشیده نیست و امیدوارم که این اقتدار در اداره امور معاونت برنامه‌ریزی ستاد مرکزی شرکت نیز ادامه یابد، چراکه در سال آتی باید با هم‌دلی و هم‌کاری و با ذکر «یا علی»، کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را با جدیت و شدت بیشتری به پیش ببریم.

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه با معرفی آقای «علیرضا ربیع‌نایینی» ضمن اشاره به سوابق همکاری چندین ساله خود با ایشان و همچنین تجارب ایشان مانند تصدی مسئولیت معاونت اداری و مالی سازمان همایش‌های بین‌المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی و ...، تاکید کرد: نخستین انتصاب در زمان آغاز مدیریت بسیار حایز اهمیت است و منش، رفتار و روش مدیریتی اشخاص بدین ترتیب مورد ارزیابی و تحلیل قرار می‌گیرد.

ایشان، آقای ربیع‌نایینی را دارای خصوصیات اخلاقی و کاری ارزش‌مندی دانست که می‌تواند کمک‌حال خوبی برای تشکیلات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران باشد و افزود: توصیه نخست من به آقای ربیع، ایجاد روحیه هم‌دلی و همراهی در تمام ارکان مجموعه انبارهای عمومی ایران بوده و ان‌شاءا... پس از تعطیلات آغاز سال نو و با ایجاد این تغییرات، سیاست‌هایی که در گذشته برای پیش‌برد امور ترسیم شده است را با تلاش و جدیت بیشتری پیش خواهیم برد.

گفتنی است، «محمد اکبری» سرپرست سابق حوزه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در پایان ضمن عرض مجدد تبریک، برای آقای ربیع‌نایینی آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است، در ابلاغ آقای ربیع‌نایینی، ایجاد تعامل و هم‌فکری در بخش‌های مختلف شرکت، حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها برای گسترش ارتباطات با شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی مرتبط با فعالیت‌های مجموعه، تکریم ارباب رجوع و پرسنل از اهم وظایف و ماموریت‌های ایشان ذکر شده است.



۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۳۹
تعداد کلیک: ۳,۴۹۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500