English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با کارکنان ستاد مرکزی برگزار شد

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با کارکنان ستاد مرکزی برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صبح امروز (یکشنبه، 19 فروردین ماه 1397) در دیدار نوروزی خود با کارکنان ستاد مرکزی شرکت ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، گفت: در هر سازمان و مجموعه‌ای اگر بخواهیم به توفیق و موفقیت دست پیدا کنیم باید با همراهی و همکاری تمامی افراد آن مجموعه به صورت هماهنگ عمل کنیم.

وی تاکید کرد: اعتقاد دارم مهم‌ترین ابزار و امکانی که می‌تواند به یک مدیر در دستیابی به موفقیت کمک کند، نیروی انسانی کارآمد است؛ از این رو، هر کاری که در اختیارات قانونی من و امکان‌پذیر است، برای افزایش توان و روحیه کارکنان انجام می‌دهم و وعده‌ای نمی‌دهم که نتوانم به آن عمل کنم.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تمامی مزایا و امتیازات را صرفاً مالی ندانست و افزود: همه کارکنان باید نسبت به تمامی حقوق خود اشراف و آگاهی داشته باشند تا بتوانند از حقوق خود و خانواده خود دفاع کنند.

محمد جمشیدی با بیان این‌که درب دفتر من برای تمام کارکنان به‌منظور طرح مشکلات و معضلات کاری باز است، ادامه داد: در تمام دوران خدمت خود سعی داشته‌ام که بتوانم بیشترین وقت خود را برای گره‌گشایی از امور کارکنان صرف کنم و هر چه در توان دارم انجام می‌دهم تا همگان به حق و حقوق خود دست پیدا کنند.

وی در پایان افزود: امیدوارم در سال جدید بتوانیم با کمک یکدیگر به افقی که برای تعالی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ترسیم شده است، دست یابیم.

گفتنی است، کارکنان ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این دیدار نوروزی به بیان نظرها و پیشنهادهای خود برای برطرف شدن معضلات و مشکلات موجود در فرآیندهای کاری پرداختند.



۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۴:۲۸
تعداد کلیک: ۲,۰۷۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500