English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان و شعب ارومیه و سرو

بازدید مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت بازرگان و شعب ارومیه و سرو
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل، «حسن غلامعلی فلاح» معاون عملیات و امور گمرکی، «محمد اکبری» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «علیرضا ربیع‌نایینی» مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، چهارشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1397 با حضور در استان آذربایجان‌غربی، از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان و شعب تابعه آن شامل شعبه‌های سرو و ارومیه دیدن و گزارش عملیاتی و مالی این شرکت‌ها و شعب را استماع کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه هیئت همراه در ابتدای این سفر کاری، از بخش‌های مختلف شرکت بازرگان بازدید به عمل آورد و به بررسی برنامه‌های آتی مدیران ارشد این شرکت برای برطرف کردن برخی از معضلات به‌وجود آمده در پی اجرای طرح جامع گمرک جمهوری اسلامی ایران در گمرک مرزی بازرگان پرداخت.

در ابتدای این برنامه، «اسد قهرمانی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازرگان ضمن خیرمقدم به جناب آقای جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه گزارشی از روند ارتقای بهره‌وری رخ داده در این شرکت در سال 1396 ارایه داد و گفت: نیروی انسانی موجود در شرکت بازرگان، نقطه قوت این شرکت به‌شمار می‌رود و با کمک کارکنان غیرت‌مند شرکت در تلاش هستیم تا بهره‌وری مجموعه را بیش از پیش افزایش یابد.

وی توانایی شرکت بازرگان را بسیار بیشتر از وضعیت موجود دانست و افزود: متاسفانه باید منتظر اجرای طرح جامع گمرک ج.ا.ا. در منطقه باشیم و بر اساس آن تلاش کنیم تا بهره‌وری شرکت را ارتقا دهیم.

«محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در نشست صمیمی گفت: با توجه به پتانسیل موجود در شرکت بازرگان و منطقه آزاد ماکو، سوددهی این شرکت باید بسیار بیشتر از وضعیت موجود باشد و باید هرچه سریع‌تر گزارش توجیهی جامعی از تمامی موضوعات منطقه آزاد اقتصادی ماکو و وضعیت آتی شرکت بازرگان تهیه شود تا بتوانیم پس از تایید آن در هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران، با کمک و هم‌دلی یکدیگر تمامی مسائل و مشکلات موجود را مرتفع کنیم.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت‌همراه با حضور در محل شعب سرو و ارومیه که در زمره شعبه‌های تابعه شرکت بازرگان هستند، از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در این مناطق دیدن و گزارش عملیاتی و مالی این شعب را استماع کرد.

محمد جمشیدی در این شعب با ابراز خرسندی برای حضور در میان کارکنان پرتلاش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور که با کار خود موجبات سودآوری و پاسخ‌گویی این شرکت در برابر تعهدات خود در قبال سهام‌دار محترم شده‌اند، بر ضرورت ایجاد فرصت‌های سودآوری از ظرفیت‌های موجود در این مناطق برای کسب درآمد از کسب‌وکارهای غیرگمرکی تاکید و ابراز امیدواری کرد که به‌زودی بهره‌وری این شعب ارتقا یابد و شرکت انبارهای عمومی ایران بتواند به اهداف از پیش تعیین شده دست یابد. 

  
   
   

  
 
   
  
   
   
   
 
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۶:۱۲
تعداد کلیک: ۳,۰۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500