English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «محمد جمشیدی» نایب رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آستانه روز جهانی کار و کارگر با صدور پیامی، ضمن تجلیل از مقام کارکنان شرکت، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت‌کش تبریک گفت. 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته و روز کار و کارگر ایامی است برای ارج نهادن و تجلیل از خدمات ارزنده کارگران شریفی که در راستای آبادانی میهن اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور عزیز ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نمی‌کنند و این امر نشان‌دهنده اهمیت کار و تلاش سازنده و جایگاه رفیع و تاثیرگذار این قشر خدوم می‌باشد.

فرهنگ کار، عالی‌ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد(ص)، پیامبر مهر گستر اسلام در روند زندگی انسان‌ها، بر دستان توان‌مند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی عظیم به این قشر بخشیده است.

نکوداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی و به ویژه پرسنل عزیز شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا به تأسی از آن پیامبر رحمت، زحمات بی‌بدیل آنان را ارج نهیم.

کارگران، بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند و بی‌شک همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت. امروز نیز به فضل الهی و نظر و عنایت حضرت بقیه ا... الاعظم (ارواحنافداه) جوانان برومند ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کار و سازندگی، افتخارات عظیم و ارزشمندی را به بار رسانده‌اند که بی‌شک بخش وسیعی از آن، مرهون کوشش و تلاش، مقاومت و پایداری، قناعت و هوشمندی کارگران متعهدی است که با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی، مسیر تعالی هر چه بیشتر میهن عزیز اسلامی را هموار می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام کارگر، این روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت‌کش شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تبریک گفته و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشان(ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.


محمد جمشیدی
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۷۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500