English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت؛ آغاز خدمت‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت؛ آغاز خدمت‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین استقرار و افتتاح هم‌زمان گمرک جمهوری اسلامی و شعبه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار هم‌زمان با آخرین روز هفته دولت و با حضور آقایان «شریعتمداری» وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، «فرود عسگری» رییس‌کل محترم گمرک جمهوری اسلامی ایران، «کاتب» نماینده محترم مردم شریف گرمسار در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت تدبیر و امید در این مراسم با ابراز خشنودی از استقرار گمرک جمهوری اسلامی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به موقعیت سوق‌الجیشی و چهارراه بودن این منطقه و نزدیکی آن به شهرک‌های صنعتی در مجاورت پایتخت و لزوم دسترسی و تسهیل امور تجار و بازرگانان برای انجام اقدامات گمرکی، از این دو مجموعه قدردانی کرد و گفت: با توجه به دستورالعمل صادره در خصوص ممنوعیت واردات 1700 قلم کالا، امید داریم در آینده نزدیک جهشی بلند هم در تولید کالا و هم در صادرات داشته باشیم.

فرود عسگری، رییس‌کل گمرک ج.ا.ا. نیز در این آیین دستور تسهیل ترخیص مواد اولیه کارخانه‌هایی که تولیداتشان به خاطر نبود مواد اولیه کاهش یافته را صادر نمود.

همچنین در حاشیه این مراسم، در مذاکره صمیمانه میلاد رضایی، نماینده تام‌الاختیار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با عسگری، رییس‌کل گمرک ج.ا.ا. توافق و مقرر شد تمامی امور مربوط به انتقال تانکرهای حمل سوخت یکسره از پالایشگاه تهران به گمرک گرمسار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

گفتنی است، در این مراسم نماینده تام الاختیار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار ضمن اعلام آمادگی کامل این شرکت برای انجام تمامی امور مربوطه به کالاهای گمرکی اعم از تخلیه، بارگیری و نگهداشت، گفت: به تناسب ورود کالا به گمرک منطقه ویژه اقتصادی این شرکت اقدام به استقرار تجهیزات، ادوات و احداث و ساخت انبارهای مورد نیاز گمرک خواهد کرد.







۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۰۹:۳۵
تعداد کلیک: ۱,۵۴۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500