English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پایان ششمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با قهرمانی تیم «تهران»

پایان ششمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با قهرمانی تیم «تهران»
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی مجتمع خراسان، ششمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه به مناسبت دهه امامت و ولایت و اعیاد غدیر و قربان، با میزبانی مشهد مقدس و در مجموعه ورزشی کارگران این شهر و با حضور هشت تیم ستاد مرکزی، بازرگان (قهرمان دوره قبل)، غرب، تهران، سهلان، امام خمینی(ره)، شعبه ارومیه و مجتمع خراسان (میزبان و نایب قهرمان دوره قبل ) برگزار شد.

در این مسابقات و پس از دور مقدماتی چهار تیم ستاد مرکزی، شعبه ارومیه و شرکت‌های غرب و تهران به دور نیمه‌نهایی صعود کردند و در این دور نیز تیم‌های غرب و تهران به ترتیب با شکست تیم‌های ارومیه و ستاد مرکزی به فینال بازی‌ها راه یافتند. 

در دیدار پایانی این بازی‌ها تیم‌های شرکت تهران و شرکت غرب در یک دیدار پایاپای به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان وقت قانونی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی قهرمان این بازی‌ها را مشخص کند. در ضربات پنالتی تیم شرکت تهران با نتیجه 3 بر 2 حریف همشهری خود تیم شرکت غرب را شکست داد و به قهرمانی ششمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دست‌یافت.

در بازی رده‌بندی نیز تیم‌های ستاد مرکزی و شعبه ارومیه به دیدار هم رفتند که در پایان این بازی، تیم ارومیه موفق به شکست تیم ستاد مرکزی با تک‌گل میثم صیافی شد و به مقام سوم این بازی‌ها دست‌یافت. همچنین اصغر نوری از شعبه ارومیه با شش گل زده به عنوان «آقای گل» این رقابت‌ها لقب گرفت.

اتفاق ویژه این دوره از بازی‌ها حضور آقای «حسن کامرانی‌فر» کمک داور خراسانی درجه یک فیفا، که سابقه دو دوره قضاوت در جام‌جهانی و دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه خود دارد به عنوان تماشگر این مسابقات بود. همچنین در روز 10 شهریور (اول سپتامبر) که مصادف با روز جهانی «داور»، در طی مراسمی با حضور سرپرستان و بازیکنان تیم‌ها از داوران حاضر در مسابقات با اهدای شاخه گل از این زحمتکشان عرصه ورزش قدردانی شد.

نکته قابل توجه این دوره از مسابقات حذف تیم‌های اول تا سوم دوره قبل، در مرحله مقدماتی بازی‌ها بود که نشان‌دهنده سطح بالای ششمین دوره مسابقات می‌باشد.

در روز نهایی و پس از بازی‌های فینال و رده‌بندی، آیین اختتامیه این مسابقات در سالن همایش‌های گمرک مشهد در جوار بارگاه ملکوتی آقا امام رضا(ع) با حضور مسئولان و مدیرانی از ستاد مرکزی، مجتمع خراسان و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و سرپرستان و اعضای تیم‌های حاضر در مسابقات برگزار شد که تلاوت کلام ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران و اجرای صلوات خاصه امام رضا(ع) و همچنین مدیحه‌سرایی امام اول شیعیان حضرت علی(ع) توسط آقای جعفرزاده، مداح اهل‌بیت و یکی از کارکنان مجتمع خراسان به مناسبت عید سعید غدیر خم همراه بود.

همچنین در ابتدای این آیین و پس از قرائت گزارش مسابقات، پیام جناب آقای «جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مبنی بر «آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، ایجاد وحدت و هم‌دلی و در نتیجه افزایش بهره‌وری مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را دارم» از سوی مجری به سمع و نظر حاضران در مراسم رسید.

«مجید انصاری» مدیر مجتمع خراسان در ادامه این آیین ضمن تبریک عید سعید غدیر از جناب آقای جمشیدی، مدیرعامل و نایب رییس محترم هیئت‌مدیره و جناب آقای نائینی، معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و سایر مسؤولان محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، به خاطر فراهم آوردن بستر برگزاری این بازی‌ها تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که شرکت‌کنندگان در این مسابقات اوقات خوبی را در مشهد گذرانده باشند.

موضوع اهمیت حفظ سلامت بازیکنان و در نظر داشتن هدف «ارتقای روحیه و افزایش نشاط» در این بازی‌ها از دیگر نکات مورد اشاره مدیر مجتمع خراسان بود. وی همچنین در سخنان خود بر اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مشابه این مسابقات، برای حفظ هم‌دلی مردم با یکدیگر و یادآوری مراقبت از مهربانی لازم دانست.

«مصطفی نصرتی» رییس اداره رفاه ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران دیگر سخنران این مراسم بود و ضمن عرض خسته نباشید به شرکت‌کنندگان، از مدیران ارشد شرکت برای فراهم آوردن شرایط برگزاری این مسابقات و از زحمات تمامی دست‌اندرکاران از جمله مدیریت و کارکنان مجتمع خراسان، کمیته داوران استان خراسان، مدیریت مجموعه ورزشی کارگران و مجری توانمند شرکت، آقای احمد گلشاهی که همه ساله این مراسم را قوی‌تر و باشکوه‌تر از قبل اجرا می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در بخش پایانی نیز مراسم اهدای مدال به اعضای تیم‌های اول تا سوم این مسابقات و همچنین اهدای کاپ قهرمانی به سرپرست این تیم‌ها برگزار شد و این آیین با عکس یادگاری تمامی حاضران در سالن و مسئولان و مدیران شرکت‌کننده در مراسم به پایان رسید.

گفتنی است، فیلم خلاصه مسابقات و مصاحبه با سرپرستان تیم‌های حاضر در مسابقات که به‌وسیله روابط عمومی مجتمع خراسان تهیه شده بود نیز در ادامه این مراسم در سالن پخش شد. همچنین در این مراسم، مسابقه مفرحی با حضور حضار در سالن برگزار و جوایزی به نفرات برگزیده اهدا شد.

نتایج مسابقات رده‌بندی و فینال به شرح ذیل می‌باشد:

ستاد مرکزی 0  ............................................................ شعبه ارومیه 1
گل زنان: میثم صیافی
......................................................................................................................................
شرکت تهران 0  ...................................................... شرکت غرب 0 
در ضربات پنالتی شرکت تهران 3 ...................... شرکت غرب 2
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۲۴
تعداد کلیک: ۳,۱۴۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500