English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روابط عمومی شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای روابط عمومی‌های شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سطح استان تهران به میزبانی ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سطح استان تهران، متشکل از شرکت‌های تهران، غرب، امام‌خمینی(ره) و ستاد مرکزی، صبح امروز (چهارشنبه، 18 مهر ماه 1397) به میزبانی ستاد مرکزی برگزار شد.

مصطفی لشگری، رییس روابط عمومی و ارتباطات ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست تاکید کرد: بدون هم‌فکری، تعامل و کمک تمامی اعضای روابط عمومی‌های مجموعه‌های شرکت انبارهای عمومی ایران، امور و کار محوله به نحو احسن انجام نخواهد گرفت و نتیجه مطلوب به دست نخواهد آمد.

وی نقش روابط عمومی‌ها در معرفی و توسعه فعالیت‌های هر سازمان را بسیار با اهمیت دانست و افزود: می‌بایست با کمک یک‌دیگر، سیاست‌های کلان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حوزه روابط عمومی را در تمامی شرکت‌ها و شعب تابعه، پیاده‌سازی و اجرایی کنیم و در این مسیر نیز، زدودن فاصله و شکاف موجود بین شرکت‌ها و شعب تابعه با ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی ایران بسیار حایز اهمیت است و این امر میسر نمی‌شود، مگر با کمک یکایک همکاران واحدهای روابط عمومی‌ها و البته اجرای با صلابت تمامی امور محوله.

رییس روابط عمومی و ارتباطات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همچنین ضمن ابراز خرسندی از حضور و سابقه طولانی همکاران روابط عمومی‌ها در مجموعه‌های تابعه شرکت انبارهای عمومی، تاکید کرد: به‌منظور ارتقای بهره‌وری در مجموعه، نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت منظم بین تمامی شرکت‌ها و شعب تابعه و همچنین سمینارها و همایش‌های آموزشی برای تمامی همکاران برگزار می‌شود و می‌توان امیدوار بود با انجام این امور، اقدامات واحدهای روابط عمومی رشد چشمگیری یابد و نتایج آن‌ها نیز برای همگان، عیان شود.

گفتنی است، در این نشست صمیمی تمامی همکاران واحدهای روابط عمومی شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، غرب، امام‌خمینی(ره) و ستاد مرکزی نیز به بیان نظرات، پیشنهادها و مشکلات موجود پرداختند.


۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۷۲۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500