English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبارهای عمومی رسمی و خدمات گمرکی انتخاب شدند

اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی انبارهای عمومی رسمی و خدمات گمرکی انتخاب شدند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجمع عمومی موسس انجمن صنفی کارفرمایی انبارهای عمومی رسمی و خدمات گمرکی امروز با حضور اعضای هیئت موسس و همچنین متقاضیان عضویت در این انجمن برگزار شد.

تصویب اساسنامه، تعیین روزنامه رسمی انجمن، حق عضویت سالیانه و برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرس انجمن، دستورکار این جلسه اعلام شده بود که در حضور نماینده سازمان‌های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به انجام رسید و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه رسمی برگزیده شد.
بر اساس انتخابات برگزار شده، آقایان جهرمی، گودرزی و وطن‌پرست به عنوان اعضای اصلی و علیایی به عنوان عضو علی‌البدل هیئت‌مدیره و آقایان معصومی و عربی به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انجمن انتخاب شدند.

جمشید قسوریان جهرمی، عضو هیئت موسس انجمن صنفی کارفرمایی انبارهای عمومی رسمی و خدمات گمرکی و رییس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این مجمع از حضور تمامی متقاضیان عضویت در انجمن تشکر کرد و گفت: هدف اصلی ایجاد این انجمن، پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات تمامی انبارهای عمومی سراسر ایران است.
 

 
  
   

۱۹ دی ۱۳۹۴ ۱۸:۰۹
تعداد کلیک: ۲,۴۷۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500