English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تشکر «سید علی‌اکبر حجازی» از مدیران و کارکنان خدوم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

تشکر «سید علی‌اکبر حجازی» از مدیران و کارکنان خدوم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
«سید علی‌اکبر حجازی» رییس سابق هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پس از پذیرش استعفای وی از عضویت در هیئت‌مدیره شرکت، با صدور پیامی از مدیران و کارکنان خدوم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در دوران تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در متن این پیام آمده است:

به نام خدا 

در روز پنج شنبه، مورخ 26 مهرماه از طریق سایت شرکت انبارهای عمومی مطلع گردیدم که خوشبختانه با استعفای اینجانب که در اسفند ماه سال گذشته تقدیم شده بود، موافقت شده است.

وظیفه خود می‌دانم از تمامی عزیران اعم از مدیران در رده‌های مختلف مدیریتی و کارکنان در رده‌های مختلف شغلی، در ستاد، شرکت‌ها و شعب تابعه تشکر و قدردانی نموده و برای همگان آرزوی موفقیت، بهروزی، سلامت و خدمت خالصانه و صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه احدیت مسئلت نمایم. 

و همچنین از اعضای محترم هیئت‌مدیره که با رویکردی صادقانه، خالصانه، متعهدانه، عالمانه و سالم، مسایل شرکت را دنبال می‌کردند و دغدغه‌ای جز توسعه، پیشرفت، سلامت مالی و اداری، ارتقای سطح دانش عمومی و ایجاد منابع درآمدی جدید در شرکت را نداشتند، سپاس‌گزاری نمایم. دوستانی که هیچ‌گاه در صدد به‌کار گماری فامیل و بستگان، دوستان ناکارآمد و کارنابلد، اعمال نفوذ در قراردادهای مالی و پیمان‌کاری، دور زدن قانون و مقررات، سوءاستفاده و کسب منافع و درآمدهای نامشروع، زیاده‌خواهی و توقعات نابه‌جا و درخواست‌های غیرقانونی نداشتند. هرچند که تغییرات مدیریتی و به تبع آن، آمد و شد افراد با انگیزهای متفاوت مانع از آن شد که این رویه تداوم و استمرار مناسب خود را داشته باشد.

ضمن درخواست حلالیت از همه عزیزان، امید است در فضای صمیمی و دوستانه، همکاری و دوراندیشی، ترجیح منافع شرکت بر منافع شخصی، حساسیت در مسایل مالی و هزینه‌کردها و با استعانت از الطاف الهی روز به روز شاهد بالندگی و موفقیت شرکت و کارکنان خدوم آن در عرصه‌های مختلف باشیم.

انشالله 

سید علی‌اکبر حجازی

 گفتنی است، روز چهارشنبه، (25 مهر ماه 1397) «حمیدرضا کیا منفرد» به نمایندگی از هلدینگ عمران و ساختمان ترازپی‌ریز، به عنوان جایگزین مهندس «سید علی‌اکبر حجازی» به عضویت هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران درآمد.

بر این اساس، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی از حمایت‌ها و تلاش‌های مهندس حجازی در مدت زمان تصدی مسئولیت عضویت و ریاست بر هیئت‌مدیره این شرکت تشکر و قدردانی کرد و گفت: آقای حجازی برای مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران یک نعمت و منشاء خیر و برکت بودند و ما از رهنمودهای مدیریتی و کلان ایشان بسیار بهره‌مند می‌شدیم.

۲۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۰۸
تعداد کلیک: ۲,۶۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500