English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به دکتر شریعتمداری

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به دکتر شریعتمداری

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی، انتخاب دکتر «محمد شریعتمداری» را به عنوان وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، متن پیام صادره از سوی آقای «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شرح زیر است:

ذلک فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم

جناب آقای دکتر شریعتمداری
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

باسلام و دعای خیر،
خداوند متعال را شاکریم که با عنایات خود برگی دیگر بر افتخارات و شایستگی‌های جنابعالی افزوده شد. از این رو، با کمال مسرت انتخاب بجا و شایسته شما که از سرمایه های ارزشمند کشور می‌باشید را به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک عرض می‌نمایم. بی‌تردید کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی حضرتعالی برای تصدی این مسئولیت، نمایانگر شجاعت شما در بر عهده گرفتن چنین مسئولیت خطیری است؛ چرا که نقش این وزارت‌خانه در عرصه آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی و تحقق اندیشه اقتصاد مقاومتی بر کسی پوشیده نیست و انتصاب شایسته شما، موجبات دلگرمی جامعه کارگری کشور، مستمری بگیران تامین اجتماعی و بازنشستگان عزیز کشوری را فراهم کرده است.

رجاء واثق  دارم، با عنایت ایزد منان گام‌های مصمم و استوار همسو با تجربیات گران‌بهایتان مایه سعادت، سیادت دنیوی و اخروی شما و موجب  تقویت و تعمیق و تمشیت اهداف نظام می‌گردد و دوام توفیقات حضرتعالی را تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال خواستارم.

۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵
تعداد کلیک: ۱,۶۴۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500