English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بررسی برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه‌صبا

بررسی برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در هلدینگ آتیه‌صبا
نشست بررسی گزارش عملکردی برنامه و بودجه شش ماه اول 1397 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و تبادل نظر درباره برنامه‌ها و بودجه شش ماهه دوم سال‌جاری شرکت، با معاونان و مدیران ارشد هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست مشترک شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه‌صبا با موضوع بررسی گزارش عملکردی برنامه و بودجه شش ماهه سال 1397 و تبادل نظر درباره برنامه‌ها و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شش ماهه دوم سال جاری با حضور دکتر «صادق کرمی» رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «محمد اکبری» معاون عملیات و امور گمرکی، «علیرضا ربیع‌نائینی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی به همراه مدیران برنامه‌ریزی راهبردی، امور اجرایی، فنی‌ومهندسی و امور مالی شرکت مرکزی و جمعی از معاونان و مدیران ارشد هلدینگ آتیه‌صبا برپا شد.

رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به وضعیت عملکردی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه، گفت: با توجه به وضعیت تجارت خارجی کشور، مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران توانسته است در شش ماهه نخست سال‌جاری، حدود 9 درصد سهم بازار عملیات واردات کشور را در اختیار بگیرد.

دکتر کرمی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در هیئت‌مدیره شرکت، بنا داریم سهم بازار شرکت انبارهای عمومی ایران با حضور در بنادر جنوبی و توسعه کسب‌وکارهای غیرگمرکی و سایر حلقه‌های لجستیکی افزایش یابد. همچنین بودجه‌ پروژه‌های سرمایه‌ای در سال آتی در راستای برنامه‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت، ترسیم و سرمایه‌گذاری می‌شود.

گفتنی است، حاضران در این نشست، به بررسی و بیان نظرات و پیشنهادهای خود درباره استراتژی‌ها و برنامه‌های کلان، عملکرد مالی، وضعیت عملکرد عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع انسانی، حقوقی و HSE مندرج در گزارش برنامه و بودجه شش ماهه اول سال 1397 شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.

۲۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۰
تعداد کلیک: ۱,۶۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500