English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

راه‌اندازی کامل پروژه احداث انبارهای مکانیزه نگهداری کالا در بندر امام‌(ره) تا اردیبهشت 1398

راه‌اندازی کامل پروژه احداث انبارهای مکانیزه نگهداری کالا در بندر امام‌(ره) تا اردیبهشت 1398
جلسه مشترک مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و سرمایه‌گذاران پروژه احداث انبارهای مکانیزه نگهداری کالا در بندر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، این نشست با حضور «صادق کرمی» رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «بهبود بهی‌زادی» قائم‌مقام مدیرعامل، «علیرضا ربیع‌نایینی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاری، فنی و مهندسی، مالی و حقوقی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «شاهین مردانی» نماینده تام‌الاختیار شریک سرمایه‌گذار و مدیر پروژه، «جاسم عالمی نیسی» رییس هیئت‌مدیره و «نوید لرکی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی(ره) و «ایمانی» رییس هیئت‌مدیره شرکت مهندسین مشاور نقشیاد، مشاور مهندسی این پروژه برگزار شد.

در این نشست تمامی مسایل و مشکلات پروژه احداث انبارهای مکانیزه نگهداری غلات در بندر امام‌خمینی(ره) مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و برنامه زمان‌بندی ادامه فعالیت و راه‌اندازی کامل این طرح تا اردیبهشت ماه 1398 مورد تصویب قرار گرفت.

«صادق کرمی» رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست گفت: احداث این انبارها با هدف افزایش سهم بازار شرکت انبارهای عمومی ایران در بنادر جنوبی کشور صورت گرفته است و با بهره‌برداری کامل، به میزان حدود 19درصد حجم عملیات اجرایی را افزایش خواهد داد.

گفتنی است، احداث این انبارها بر اساس یک قرارداد BOT 18 ساله با سازمان بنادر و دریانوردی در زمینی به مساحت حدود 5 هکتار در اراضی پشتیبانی بندر امام‌خمینی(ره) و ساخت چهار باب انبار 7500 مترمربعی صورت می‌گیرد که دو باب از این انبارها در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و دو باب انبار دیگر به همراه ساختمان‌های اداری، فضای سبز و ... در حال احداث است.

 


 

۳ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸
تعداد کلیک: ۱,۸۰۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500