English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

عضو هیئت‌مدیره شهر فرودگاهی حضرت امام(ره): توان لجستیکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سطح کشور منحصر به فرد است

عضو هیئت‌مدیره شهر فرودگاهی حضرت امام(ره): توان لجستیکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سطح کشور منحصر به فرد است
عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) در صدر هیئتی به منظور آشنایی از امکانات و زیرساخت‌های لجستیکی و روند انجام فعالیت‌های گمرکی و غیرگمرکی از شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، مهندس «حسین تاجیک» عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و مهندس «گل محمدی» مدیر پروژه مشاور شهر فرودگاهی (شرکت ناکو) و هیئت همراه به منظور آشنایی از امکانات و زیرساخت‌های لجستیکی و روند انجام فعالیت‌های گمرکی و غیرگمرکی در مجموعه شرکت‌های انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از شرکت‌ انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید کرده و با تعدادی از مدیران‌ شرکت‌ به گفت‌و‌گو پرداختند.

در ابتدای این بازدید، گزارشی از میزان عملکرد عملیاتی و لجستیکی و همچنین توان فنی و مهندسی و عملکرد اجرایی پروژه‌های عمرانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران طی سه سال اخیر در بندر امام‌خمینی(ره)، منطقه ویژه اقتصادی سهلان، شرکت‌های تهران، غرب و فرودگاه امام خمینی(ره) ارایه شد.

در ادامه، «علیرضا عربی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران به معرفی امکانات، زیرساخت‌ها، تجهیزات و فرآیند ارایه خدمات عملیاتی به کالاهای ورودی از طریق ریل و جاده به شرکت انبارهای عمومی تهران پرداخت و گزارشی از حجم عملیات کالاهای کانتینری و فله‌ای در این شرکت ارایه کرد.

همچنین عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، با اشاره به امکانات، زیرساخت‌ها و نیروی انسانی مجرب و کارآمد در مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، اظهار داشت: با شناختی که از مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی پیدا کرده‌ام، توان این شرکت در سطح لجستیکی کشور منحصر به فرد است.

«حسین تاجیک» در ادامه بر حضور فعال شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پروژه ایجاد و راه‌اندازی مرکز لجستیکی شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید، «نادر فولادی» مدیرعامل و «مهدی بلوطی» معاون برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات شرکت امام‌خمینی(ره) و «علیرضا کاشف‌زاده» مدیر برنامه‌ریزی راهبردی ستاد مرکزی، هیئت بازدیدکنندگان شهر فرودگاهی را همراهی می‌کردند.

۸ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۳
تعداد کلیک: ۱,۸۲۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500