English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید هیئتی از قضات و کارشناسان رسمی دادگستری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)

بازدید هیئتی از قضات و کارشناسان رسمی دادگستری از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)
جمعی از قضات محاکم و کارشناسان رسمی دادگستری تهران به ریاست معاون قضایی ریاست‌کل محاکم تهران از بخش‌های مختلف شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره) از جمله انبارهای پردازش و نگهداری کالا و سردخانه بازدید و از نزدیک با فرآیند چگونگی ورود کالا از مرزهای هوایی، تفکیک، جداسازی، انبارش و نگهداری کالا به‌ویژه در سردخانه‌های تحت اختیار شرکت آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت امام‌خمینی(ره)، پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی رییس حقوقی و امور قراردادهای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، پنج تن از قضات و دو نفر از کارشناسان رسمی دادگستری در قالب هیئتی به ریاست «حیدری» معاون قضایی ریاست‌کل محاکم تهران ضمن حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، از بخش‌های مختلف این شرکت از جمله انبارهای پردازش و نگهداری کالا و سردخانه بازدید کرده و از نزدیک با فرآیند چگونگی ورود کالا از مرزهای هوایی، تفکیک، جداسازی، انبارش و نگهداری کالا به‌ویژه در سردخانه‌های تحت اختیار شرکت آشنا شدند.

در این بازدید «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی امام‌خمینی(ره) و سایر همکاران حوزه‌های عملیاتی ضمن پاسخگویی به پرسش‌ها، توضیحات جامعی در خصوص چگونگی فرآیند واردات کالا به‌ویژه داروها و کالاهای دارای محدودیت دمایی خاص ارایه و به تشریح اقدامات و فعالیت‌های شرکت در راستای بهبود هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به صاحبان کالا پرداختند.

در پایان این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، «حیدری» معاون قضایی ریاست‌کل محاکم تهران ضمن قدردانی از میزبانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، خدمات ارایه شده از سوی شرکت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قطع به یقین اشراف میدانی بر پروسه حمل و نگهداری کالا، تاثیر شایسته‌ای بر قضاوت و رسیدگی به پرونده‌های قضایی حوزه حمل‌ونقل هوایی که تخصص ویژه‌ای را می‌طلبد، خواهد داشت. 

همچنین در این برنامه، از برج مراقب فرودگاه، سالن‌های مسافری، ترمینال بار مسافری، سالن CIP، باند فرودگاه، عملیات هندلینگ بار و مسافری نیز بازدید صورت گرفت.

در این بازدید آقایان مهاجری (رییس شعبه 89 دادگاه صدر)، چاووشی (رییس شعبه 87 دادگاه صدر)، دیوسالار (رییس شعبه 40 دادگاه صدر) رجبی (رییس شعبه 42 دادگاه صدر) به همراه آقایان دکتر رفیعی و سرکار خانم عبدالصمد (کارشناسان رسمی دادگستری در حوزه حمل‌ونقل هوایی) حضور داشتند.

گفتنی است، از سال 1389 برابر بخشنامه صادره از سوی ریاست‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، شعبه 87 دادگاه عمومی حقوقی تهران به عنوان شعبه ویژه و تخصصی در امر رسیدگی به دعاوی و اختلافات حمل‌ونقل هوایی موضوع کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های الحاقی که ج.ا.ا. به آن‌ها ملحق گردیده، انتخاب شده است.
۹ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۰۵
تعداد کلیک: ۱,۶۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500