English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پایان دوره‌های آموزشی‏-تخصصی ارزیابی خسارت بیمه ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

پایان دوره‌های آموزشی‏-تخصصی ارزیابی خسارت بیمه ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
دوره‌های آموزشی‏-تخصصی ارزیابی خسارت بیمه رشته‌های «وسایل نقلیه موتوری زمینی»، «مسئولیت»، «اشخاص»، «آتش‌سوزی» و «باربری، کشتی و هواپیما» ویژه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دوره‌های آموزشی‏-تخصصی ارزیابی خسارت بیمه با هدف توسعه دانش و توانمندی کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با هماهنگی واحد آموزش ستاد مرکزی، ویژه کارکنان شرکت‌های تابعه استان تهران (غرب، امام‌خمینی(ره)، تهران و ستاد مرکزی) در پنج رشته مختلف شامل «وسایل نقلیه موتوری زمینی»، «مسئولیت»، «اشخاص»، «آتش‌سوزی» و «باربری، کشتی و هواپیما» طی سه جلسه در هر هفته و به مدت پنج هفته برگزار شد.

این دوره ها با حضور 25 نفر در هر دوره و جمعاً به میزان 120 ساعت به ازای هر نفر از 17 آذر ماه 1397 در محل پژوهشکده بیمه آغاز و در 19 دی به پایان رسید.

همچنین، تدریس این دوره‌ها را آقایان «گرشاسبی» در حوزه درمان، «طیبی» در حوزه اتومبیل، «علیجانی» در حوزه باربری، «گلچینیان» در حوزه آتش‌سوزی و «رحیم زاده» در حوزه مسئولیت بر عهده داشتند که همگی از اهالی با سابقه و نام آشنای در تمامی شرکت‌های بیمه در سطح کشور به شمار می‌روند.

گفتنی است؛ گواهینامه‌های پایان دوره پس از بررسی نمرات کسب شده در آزمون به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

۲۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۰۷
تعداد کلیک: ۱,۴۹۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500