English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران از شرکت تهران

بازدید رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران از شرکت تهران
رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، از بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اداری، عملیاتی، انبارها و پروژه‌های در دست اقدام این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت تهران، دکتر «کرمی» در رأس هیئتی با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی تهران ضمن دیدار و مذاکره با «علیرضا عربی» مدیرعامل این شرکت و استماع گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف، از بخش‌ها و حوزه‌های اداری، انبارها، باراندازها و آخرین وضعیت رسوب کالا در مجموعه شرکت بازدید کرد و از نزدیک با فرآیندهای جاری در این شرکت آشنا شد.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران ضمن بازدید از انبارهای غیرگمرکی و فضاهای تخصیص داده شده بدین‌منظور، گفت: رویکرد کلان شرکت حرکت به سوی خدمات در حوزه غیرگمرکی است و در این راستا شرکت تهران باید هر چه سریع‌تر نسبت به فعال کردن سایر اراضی موجود به منظور انجام عملیات غیرگمرکی و افزایش سهم درآمدهای غیرگمرکی در کل درآمدها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان این‌که عملکرد و رویکرد این شرکت از لحاظ شاخص‌های کلیدی عملکرد (درآمد، سود، نسبت سود به درآمد و کاهش هزینه) قابل قبول است، افزود: پروژه‌های نوین باعث تبلور و بروز چشم‌انداز و افق روشن در آینده شرکت خواهد بود.

در بخش دیگری از این بازدید، رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن حضور در ساختمان اداری شرکت تهران، با تعدادی از پرسنل و کارکنان این شرکت به‌منظور بررسی و رفع مشکلات ایشان به صورت چهره به چهره ملاقات و به درخواست های شخصی و سازمانی پرسنل رسیدگی کرد.


۲ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۹
تعداد کلیک: ۲,۰۰۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500