English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران از شرکت غرب

بازدید رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران از شرکت غرب
رییس هیئت‌‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب از بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اداری، عملیاتی، فضاهای انبارداری و پروژه‌های اجرا شده و در دست اقدام و همچنین شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی زنجیره طلایی سرعت مستقر در محل این شرکت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت غرب، دکتر «صادق کرمی» به همراه تعدادی از مدیران ستادی شرکت انبارهای عمومی خدمات گمرکی ایران با حضور در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با «حمیدرضا اصلانی» مدیرعامل، معاونان، مدیران ستادی و اجرایی این شرکت دیدار کرد و ضمن استماع گزارش عملکرد حوزه‌های مختلف و آشنایی با فرآیندهای اجرایی شرکت غرب، به صورت ویژه در جریان فعالیت‌های صورت گرفته به منظور ایجاد پایانه کانتینری در این شرکت با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی قرار گرفت.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این دیدار، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در آینده در همه شرکت‌های تابعه حاضر شده و از نزدیک، برنامه‌ها، اهداف و عملکرد شرکت‌ها را مورد بررسی قرار داده تا با هم‌فکری و همت همکاران گرامی بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده و افزایش کارایی و سودهی بیشتر در همه زمینه‌ها دست یابیم.

وی در خصوص برخی از مشکلات مطروحه ضمن تاکید بر حمایت ستاد مرکزی از شرکت‌های تابعه، ظرافت در اتخاذ بعضی از تصمیم‌ها به جهت دوری از بروز تنش را ضروری دانست و افزود: تعامل هر چه بیشتر با گمرگ و چابک‌سازی در حوزه عملیات و انبارداری باید به عنوان دو رویکرد مهم سرلوحه کارها قرار گیرد.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: رویکرد کلان شرکت حرکت به سوی خدمات و توسعه فعالیت‌های حوزه غیرگمرکی است و در این راستا شرکت غرب باید نسبت به استفاده بهینه، توسعه و تخصیص فضای موجود و افزایش سهم درآمدهای غیرگمرکی به کل درآمدها اقدامات لازم را صورت دهد.

رییس هیئت‌‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ادامه این بازدید و در دیدار با «صفریان» مدیرکل گمرک غرب ضمن اشاره به پیشینه همکاری شرکت با گمرک جمهوری اسلامی ایران خواستار همکاری و تعامل بیشتر و ارتباط تنگاتنک مدیران دو مجموعه شد به نحوی که این ارتباط باعث هم‌افزایی و رفع مشکلات شود.

صفریان نیز ضمن خوش‌آمدگویی به دکتر «کرمی» و هیئت همراه، گفت: از اینکه مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با انجام بازدید از فضاهای عملیاتی از نزدیک در جریان مشکلات و موانع کار قرار می‌گیرند، خوشحالیم. دراین راستا، یکی از مواردی که شرکت غرب باید به آن توجه ویژه داشته باشد، بحث چیدمان کالاها به صورت استاندارد است؛ چراکه در این خصوص گمرک به عنوان نهاد حاکمیتی به صورت تمام قد از شرکت انبارهای عمومی ایران به عنوان یک شرکت استراتژیک حمایت کرده و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه به موضوع و اهمیت امنیت کالاها پرداخت و افزود: بحث راه‌اندازی سیستم یکپارچه دوربین‌های مداربسته شرکت غرب باید هرچه سریع‌تر نهایی شده و به صورت عملیاتی در خدمت شرکت و گمرک قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در بخشی دیگری از برنامه بازدید، رییس هیئت‌‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن حضور در دفتر گروه شرکت‌های حمل‌ونقل از نزدیک با فرآیندهای صدور بارنامه و عملیات شرکت زنجیره طلایی سرعت آشنا شد.

«اسماعیلی» مدیرعامل شرکت زنجیره طلایی سرعت در این جلسه، گزارشی از عملکرد 9 ماهه سال 97 شرکت ارایه کرد و در ادامه به تشریح فضای کسب‌وکار شرکت‌های گروه حمل‌ونقل پرداخت و گزارش مختصری نیز در خصوص نحوه انجام خدمات قراردادی به شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا ارایه داد.

دکتر کرمی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته، بر هماهنگی کامل اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل و مدیران شرکت‌های گروه حمل‌ونقل با ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران تاکید کرد.

گفتنی است؛ در ادامه این بازدید، رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن حضور در ساختمان اداری شرکت غرب، با تعدادی از پرسنل و کارکنان این شرکت به‌منظور بررسی و رفع مشکلات ایشان به صورت چهره به چهره ملاقات و به درخواست های شخصی و سازمانی پرسنل رسیدگی کرد.




۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۷۸۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500