English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

پیام نوروزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در پیامی فرا رسیدن سال نو و آغاز فصل بهار را به همگان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در پیام «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز فصل بهار آمده است:

«به نام بخشنده مهربان»

یا مُقلِب القـُلوبِ و الابصـار
یا مـدبـراللیـــل و النهـــار
یا محول الحـول و الاحـوال
حول حالنا الی احسن الحال
 
فرارسیدن سال جدید، بهار عشق و محبت که جلوه زیبایی و تحول است را به ملت ایران، کارکنان و به‌ویژه جامعه ذی‌نفعان و مشتریان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و خداوند متعال را شکرگزارم که به همراه پرسنل خدوم، زحمت‌کش و صدیق این شرکت در صف مقدم تلاش برای اعتلای نام ایران زمین و رفاه و رشد اقتصادی این سرزمین قرار گرفته‌ایم.

راز جاودانی آیین ناب و اصیل گرامی‌داشت آغاز سال نو، پیوند آن با آموزه‌های اسلامی و دینی بوده، چراکه تجدید حیات طبیعت نشانه‌ای از قدرت لایزال الهی است. با لطف خداوند و حمایت مشتریان ارزشمند، در سال 1397 موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در کشور شده‌ایم که فقط منحصر به احداث و راه‌اندازی شرکت جدیدالتاسیس انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام‌خمینی(ره) در جنوب و ارایه خدمات به مشتریان نیست؛ بلکه با اتصال به بستر دولت الکترونیک (بیتا)، راه‌اندازی سیستم نرم‌افزاری عملیات گمرکی و گسترش خدمات قابل ارایه در بخش حمل‌ونقل از طریق شرکت «زنجیره طلایی سرعت» ادامه داشت؛ چراکه امروزه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در عرصه لجستیک و انبارداری به دنبال هدفی گسترده‌تر از کسب سود است؛ ما به عنوان یک شرکت پیش‌رو با دغدغه خدمت به مشتری، تلاش خواهیم کرد با به‌کارگیری تمام امکانات خود، خدماتی منعطف و هوشمند برپایه خواست و نیاز مشتریان ارایه نماییم. از این رو، تمرکز مجموعه بر ارایه خدمات شایسته و به موقع به ارباب‌رجوع و پیشرفت چشم‌گیر در حوزه کسب درآمد و مشارکت در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری به عنوان صاحبان سهام خود است.

در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده است، شرکت با حفظ زیرساخت‌ها و افزایش نیروی متخصص، با تمام ظرفیت خود سعی بر حفظ مشتریان قدیمی خود خواهد داشت و با امید بر خدا به سهم بازار خود و همچنین بر درآمدهای خود اضافه خواهد کرد. از دیگر سو، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با رویکردی مسئولانه به دنبال افق تازه‌ای برای تحقق توسعه اقتصادی و ارتقای بهره‌وری در میان مردم است و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که به مسئولیت خود در قبال مشتری به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه خود آگاه است.

سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شد که نشان از تدبیر و خواست ایشان در ایجاد وفاق ملی برای رفع موانع اقتصادی کشور دارد و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان یکی از موثران فعال در ارکان اقتصاد کشور تمام امکانات خود را در راستای تحقق منویات رهبری به‌کار گرفته است.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، سال 1398 را بر مبنای «توسعه و بهبود بهره‌وری در سایه خدمت‌رسانی» آغاز خواهد کرد که این شعار فقط با تلاش و کوشش تمامی همکاران گرامی در ارایه خدمات متنوع، مشتری‌مداری و حفظ روحیه خلاقیت و نوآوری متبلور می‌شود و به بار خواهد نشست.

در پایان امیدوارم اکنون که این مسئولیت سنگین بر عهده همه کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نهاده شده، با همراهی و هم‌دلی شما عزیزان بتوانیم با کسب موفقیت در ارتقای جایگاه شرکت به اهداف عالیه آن جامه عمل بپوشانیم.

از خداوند متعال توفیقات روز افزون شما را در مسیر خدمت‌گزاری به مردم ایران زمین خواستارم.

محمد جمشیدی
مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۲
تعداد کلیک: ۱,۳۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500