English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد

با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ دکتر سید میعاد صالحی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری شد
با مصوبه هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دکتر سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱، دانش‌آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت است. صالحی که دارای سوابق علمی تجارب مدیریتی و سوابق درخشان نخبگانی است با پیشنهاد مورخ 26 اسفند 1397 هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده است.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حکم خود به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تاکید کرد: با توجه به سوابق علمی، عملی، تعهد، تجارب مدیریتی و سوابق درخشان نخبگانی که بحمدالله از آن برخوردارید، بنا به پیشنهاد مورخ 26 اسفند 1397 هیئت امنای محترم سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌ها، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می‌کنم. صندوق بازنشستگی کشوری که ذخیره و پس‌انداز طولانی مدت جمع کثیر بازنشستگان عزیز کشور ماست بایستی به جایگاه واقعی خود در پایداری و عدم نیاز به استفاده از بودجه عمومی و ارایه خدمات شایسته و عزت‌مند به بازنشستگان عزیز برگردد.

شریعتمداری همچنین در این حکم تصریح کرد: این مهم پس از اتکال به خداوند متعال با برنامه‌ریزی صحیح و در یک همکاری سازنده با ارکان صندوق و با تکیه بر قانون‌مداری، شفافیت، جوان‌گرایی، انتخاب شایستگان و سعی و تلاش مجاهدانه و نیز نظارت از نزدیک و مستمر امور، فساد ستیزی و توجه به مصالح و منافع بازنشستگان در ظرف زمانی در دوره تصدی این دولت خدمت‌گزار مقدور و میسور خواهد بود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی همچنین یادآورشد: در جهت تحقق این هدف اقدام راهبردی خروج از بنگاه‌داری اقتصادی، میراث واگذاری شرکت‌های دولتی به‌جای بدهی‌های گذشته دولت به صندوق و یا ناشی از تصمیمات مدیران سابق مهم‌ترین برنامه شما تعیین می‌شود تا در طی سال‌جاری با تبدیل حوزه اقتصادی صندوق از یک نظام بنگاهداری اقتصادی به نظامی برای مدیریت کارآمد پرتفویی سودده ومناسب از سهام آن را تحقق بخشید، به‌گونه‌ای که در پایان سال، صندوق بازنشستگی کشوری متکفل اداره هیچ بنگاهی مگر بنا به ضرورت و به تشخیص ارکان صندوق نباشد، اصلاح ساختار مدیریتی تو در توی غیر ضرور، جلوگیری از پرداخت‌های نامتعارف و هرگونه اسراف و خاصه خرجی مورد تاکید است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خاتمه این حکم تاکید کرد: رضایت جامعه بازنشستگان عزیز که خدمات به آنها به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مصداق روشن وفا است و تمامی کارکنان دولت خدمت‌گزار آینده خود را در سرنوشت آنان ملاحظه می‌کنند مهم‌ترین ماموریت جنابعالی است که انشالله موجب رضای خداوند متعال است.

گفتنی است، صالحی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.

از سوابق صالحی می‌توان به قائم‌مقامی هلدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت موسس و هیئت‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیئتمدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرح‌های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعدادهای برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته استعداد درخشان وزار ت علوم و عضو کمیته نگارش سند راهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های توسعه‌ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قرآن‌کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال‌های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح‌های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق دکترصالحی است.

۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۷۶۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500