English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعبه ارومیه

بازدید مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شعبه ارومیه
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شعبه ارومیه، در پی سفر «غلام‌رضا محمدخانی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به شهرستان ارومیه، وی ابتدا از شعبه تازه تاسیس سرو بازدید کرد و ضمن تشکر از مسئولان این شعبه، در خصوص مرتفع کردن مشکلات موجود، با مدیران محلی به بحث و تبادل نظر پرداخت.


وی همچنین با حضور در شعبه ارومیه پس از دیدار با مدیر و مسئولان شعبه، در دو نشست خصوصی و عمومی حضور یافت. مدیر حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست عمومی که در محل سالن کنفرانس گمرک ارومیه برگزار شد ضمن اشاره به اتمام ماه شعبان و حلول ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان ماه خاص ملاقات با پروردگار و شروعی دوباره نامبردند.

محمدخانی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات آقای عبادزاده، مدیر شعبه ارومیه، با خاطر نشان کردن اهمیت استراتژیک شعب ارومیه و سرو و موضوع نامگذاری سال 1394 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» بر ایجاد هر چه بیشتر هم‌دلی، مودت و اخوت در میان پرسنل شرکت و شعب تاکید کرد.

وی در پایان ضمن حضور در نشست صمیمی با پرسنل انتظامات شعبه ارومیه، به مشکلات موجود رسیدگی و از زحمات تمام پرسنل انتظامی قدردانی کرد.
 


 
 

  

۳ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۵۲
تعداد کلیک: ۳,۰۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500