English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای هم‌وطنان سیل‌زده

جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران برای هم‌وطنان سیل‌زده
کارکنان شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پس از وقوع سیل در برخی از مناطق میهن اسلامی و بروز خسارت‌های فراوان به هم‌وطنان و همچنین نقش موثر کمک‌های مردمی منسجم به این بخش از هم‌وطنان، نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، کارکنان شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور، همراه، هم‌گام و هم‌قدم با سایر اقشار و نقش موثر کمک‌های مردمی منسجم و به‌منظور کمک و حمایت از هم‌وطنان سیل‌زده در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی اقدام کردند.

گفتنی است، در یک اقدام هماهنگ کارکنان شرکت انبارهای عمومی ایران بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به این هم‌وطنان اهدا کردند و بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته این کمک‌های نقدی به حساب سازمان هلال‌احمر واریز خواهد شد و کمک‌های غیر نقدی نیز تحویل این سازمان امدادرسان می‌شود.

همچنین با موافقت مدیرعامل شرکت، کارکنانی که آمادگی دارند به صورت داوطلبانه و برای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده به این مناطق اعزام خواهند شد.

گفتنی است، «محمد جمشیدی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به‌منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده شرایط انجام کمک‌های منسجم این شرکت را فراهم کرده است.


۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۱۲
تعداد کلیک: ۱,۵۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500