English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تصویب بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مجمع عمومی به طور فوق‌العاده

تصویب بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مجمع عمومی به طور فوق‌العاده
مجمع عادی فوق‌العاده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به منظور بررسی گزارش برنامه و بودجه سال 1398 و تبادل نظر درباره آن، با حضور نمایندگان سهامدار، صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا برگزار شد و بودجه امسال مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مجمع عادی فوق‌العاده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به منظور بررسی گزارش برنامه و بودجه سال 1398 و تبادل نظر درباره آن، با حضور دکتر «کمال‌الدین پیرموذن» و «محمدنادر خمجانی» به عنوان نمایندگان صندوق بازنشستگی کشور (سهام‌دار اصلی)، نماینده هلدینگ تراز پی‌ریز (سهام‌دار جزء)، مدیران ارشد هلدینگ آتیه‌صبا و دکتر «صادق کرمی» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت به همراه مدیران ارشد معاونت‌های عملیات و امور گمرکی، توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی و برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت در روز دوشنبه (30 اردیبهشت 1398) در سالن کنفرانس شرکت آتیه صبا برگزار شد.

دکتر کرمی، رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به وضعیت عملکردی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت‌ها و شعب تابعه، گفت: با توجه به وضعیت تجارت خارجی کشور و سیاست‌های ارزی در سال 1397 که ارتباط مستقیم با رویه عملیاتی شرکت داشته است، مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران توانسته است در سال‌ گذشته، حدود 9 درصد سهم بازار عملیات واردات کشور را در اختیار بگیرد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته در هیئت‌مدیره شرکت مرکزی، بنا داریم سهم بازار شرکت انبارهای عمومی ایران با حضور در مناطق گمرکی جدید از جمله گمرکات گرمسار و نیشابور، پایانه‌های ریلی آستارا و سرخس، بنادر جنوبی، توسعه کسب‌وکارهای غیرگمرکی، توسعه خدمات حمل‌و‌نقل، ورود به سایر حلقه‌های لجستیکی و همچنین بازاریابی و توسعه بازارها افزایش یابد.

دکتر کرمی با ارایه گزارشی از انطباق عملکرد درآمد و هزینه‌ای شرکت در سال گذشته با اهداف مدنظر در بودجه مجموعه شرکت انبارهای عمومی ایران در سال گذشته، اظهار داشت: بودجه‌ پروژه‌های سرمایه‌ای در امسال در راستای برنامه‌ها و استراتژی‌های کلان شرکت مرکزی و افزایش تناژ عملیاتی در شرکت ها و شعب تابعه ترسیم شده است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر لزوم همراهی سهام‌دار اصلی شرکت (صندوق بازنشستگی کشوری) و هلدینگ آتیه‌صبا در بررسی و تصویب پروژه‌های سرمایه‌ای، گفت: در راستای افزایش بهره‌وری ناوگان عملیاتی و رعایت الزامات گمرکات اجرایی، نیازمند توسعه و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات عملیاتی در سال 1398هستیم.

گفتنی است، حاضران در این نشست نیز به بیان نظرها و پیشنهادهای خود درباره بودجه‌بندی، وضعیت عملکرد عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، توسعه کسب‌وکار، بازاریابی، منابع‌انسانی و عملکرد مالی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.

شایان ذکر است، در این نشست، گزارش برنامه و بودجه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان یکی از دقیق‌ترین و دارای کم‌ترین میزان انحراف گزارش‌های برنامه و بودجه شرکت‌های تابعه هلدینگ آتیه‌صبا معرفی شد.

  

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۴۷
تعداد کلیک: ۲,۰۳۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500