English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی خبر داد: آغاز به کار «اتاق فکر» مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی خبر داد: آغاز به کار «اتاق فکر» مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران گفت: «اتاق فکر» مجموعه شرکت انبارهای عمومی آغاز به کار کرده است و بدین‌وسیله از تمام متخصصان عرصه انبارداری دعوت می‌کنم تا در این «اتاق فکر» حضور یابند تا بتوانیم از ایده‌ها، نظرها و برنامه‌های ایشان به نحو مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «مهدی بلوطی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت در سخنانی در ششمین رویداد ملی تخصصی «انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار» با بیان این‌که ایران، غنی از افراد متخصص و با دانش است، افزود: متاسفانه در برخی موارد برای متخصصان خودمان ارزشی قایل نمی‌شویم و فکر می‌کنیم که باید برویم و از تخصص کشورهای دیگر بهره‌برداری کنیم؛ در صورتی که این‌گونه نیست و کشور ما نشان داده که افراد خبره و با دانشی در تمامی موضوعات تخصصی در خود جای داده است و درب این «اتاق فکر» به روی افراد متخصص باز است.

بلوطی با اشاره به سابقه 57 ساله شرکت انبارهای و خدمات گمرکی ایران در زمینه‌های تخلیه، بارگیری، انبارداری و نگهداشت کالا، ادامه داد: مجموعه انبارهای عمومی در دو سال گذشته نیز به دلیل تکمیل چرخه زنجیره تامین کالا، به حوزه حمل‌ونقل و لجستیک نیز روی آورده است؛ چراکه مساحتی بالغ بر دو میلیون و 300 هزار مترمربع انبار و هانگار در بیش از 30 نقطه گمرکی در اختیار شرکت‌ها و شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی است که نشان‌دهنده ظرفیت بسیار زیاد و توان عملیاتی مجموعه است. البته باید بدانیم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران همکار استراتژیک گمرک جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود و هر جایی که گمرک حضور دارد، مجموعه انبارهای عمومی نیز با افتخار در کنار گمرک ارایه خدمت می‌کند و در حوزه امانت‌داری و نگهداری کالا همیشه سرآمد بوده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر این‌که امروز میانگین سنی نیروهای شرکت رو به جوانی رفته است، تاکید کرد: مجموعه انبارهای عمومی در حوزه ماشین‌آلات، یکی از شرکت‌های بی‌بدیل در کشور است. در سطح کشور، بیش از 500 دستگاه انواع ماشین‌آلات تخلیه و بارگیری اعم از ریچ‌استاکر، لیفتراک‌های مختلف در تناژهای 3 تا 15 تن، تاپ‌لیفت، شیفتر و انواع جرثقیل هم‌اکنون در حال فعالیت هستند که این امر افتخارآمیز است.

وی با تاکید بر کسب رضایت مشتریان به عنوان یک از اصول اساسی فعالیت‌های شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ادامه داد: در مجموعه انبارهای عمومی خیلی به ندرت پیش آمده که صاحبان کالا نسبت به وضعیت خدمات و سرویسی که ارایه می‌شود، اعلام نارضایتی کنند که این امر باعث شده بار مسئولیت را بیش از پیش احساس کنیم. به دلیل حسن شهرت شرکت، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز فعال بوده‌ایم و در چارچوب مقررات و حد توان با رویکرد اقتصادی به شرکت‌ها، موسسات خیریه و سمن‌ها(NGO) تخفیف داده می‌شود. همچنین یاری‌گر صاحبان مشاغل و واحدهای تولیدی هستیم و تمام سعی خود را داریم تا قیمت نهایی در بازار کاهش یافته و برای مصرف‌کننده گران تمام نشود.

بلوطی در پایان با بیان این‌که شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، یک شرکت ملی و متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است و هر کمکی که بر اساس علم روز به این مجموعه شود به‌طور حتم در آینده‌ای نه چندان دور به خود افراد بازمی‌گردد، تصریح کرد: از تمام متخصصان عزیز و بزرگوار که در این همایش حضور دارند، دعوت می‌کنم در اتاق فکر مجموعه حضور داشته باشند و ما به گرمی دست دوستان را می‌فشاریم و امیدواریم که بتوانیم در جریان حرکت از سنت به مدرن شدن، از دانش دوستان استفاده و بهره‌برداری کنیم.

گفتنی است؛ شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران که در زمره حامیان اصلی ششمین رویداد ملی تخصصی «انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار» به‌شمار می‌رود با هدف مشارکت فعال در این رخداد صنعت لجستیک و حوزه انبارداری، در کنار سایر سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی ارایه دهنده خدمات انبارداری و تجهیزات مربوطه، در نمایشگاه جنبی این رویداد ملی حضور یافت و ضمن تبادل نظر با جامعه استادان دانشگاه، مدیران ارشد و کارشناسان صنعت انبارداری سراسر کشور، به معرفی توانمندی‌ها و انواع خدمات قابل ارایه شرکت پرداخت.

بر اساس این گزارش، «حمیدرضا کیامنفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی و دکتر «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت نیز به همراه برخی دیگر از مدیران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه از غرفه شرکت دیدن کردند.

همچنین مذاکره چهره به چهره با مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه لجستیک و انبارداری و تبادل نظر با کارشناسان و فعالان این عرصه و همچنین معرفی توان‌مندی‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای کیفیت خدمات قابل ارایه به ارباب‌رجوع، از دیگر برنامه‌های غرفه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نمایشگاه بود.

شایان ذکر است؛ در پایان ششمین رویداد ملی تخصصی «انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار» نیز تندیس این همایش به‌منظور قدردانی از حضور فعالانه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت اهدا شد. 

ششمین رویداد ملی تخصصی «انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار» در روزهای 15 و 16 مرداد ماه با حمایت وزارت‌خانه‌ها، نهادها و مراجع تخصصی در این حوزه در محل مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.



















 

۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۴۱۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500