English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کشور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

برگزاری آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کشور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کشور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور مدیران ارشد شرکت و اهدای مدال‌ها و توزیع جوایز تیم‌های برتر این دوره از مسابقات برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، آیین اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال کشور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران امروز (دوشنبه، 4 شهریور ماه 1398) با حضور «حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، دکتر «سیامک حسنی» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، «مهدی حکاری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، برخی از مدیران و کارکنان ستاد مرکزی و شرکت‌های تابعه غرب، تهران و امام‌خمینی(ره) و همچنین سرپرستان و اعضای تیم‌های حاضر در مسابقات در سالن همایش‌های گمرک ج.ا.ا. واقع در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

«حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی در این آیین با بیان این‌که همگان و به‌ویژه ورزشکاران باید به امیرالمومنین، حضرت علی(ع)، تأسی کنند، گفت: ورزش سه بعد یک انسان را تقویت می‌کند. نخست، بعد جسم و افزایش سلامتی است و سپس موجب تقویت روحیه و روان می‌شود. در این حوزه، باعث افزایش مروت، جوان‌مردی، اخلاق و گسترش فرهنگ پهلوانی می‌شود که امروزه، همه ما نیازمند آن هستیم و باید اخلاقیات را در تمامی امور خود افزایش دهیم و روحیه همکاری را با حفظ اخلاق در جریان کار شرکت ارتقا دهیم و به یک‌دیگر کمک کنیم که این فرهنگ را پاس بداریم.

وی با بیان این‌که دنیای امروز، بعد سوم تاثیر ورزش بر روان را تشخیص داده است که همانا «فرهنگ سازمانی» است، افزود: امیدوارم برگزاری این مسابقات موجبات ارتقای فرهنگ سازمانی را فراهم کرده باشد که امروز بسیار مهم است و باید تلاش کنیم روحیه پهلوانی را تبدیل به فرهنگ سازمانی خود کنیم.

«مهدی حکاری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب دیگر سخنران این مراسم بود و ضمن عرض خسته نباشید به شرکت‌کنندگان، از مدیران ارشد شرکت برای فراهم آوردن شرایط برگزاری این مسابقات و از زحمات تمامی دست‌اندرکاران از جمله کمیته برگزاری مسابقات و کارکنان شرکت غرب تشکر و قدردانی کرد و گفت: از این‌که به بهانه این مسابقات، کارکنان شرکت از اقصی نقاط کشور در شرکت غرب جمع شده‌اند بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این مسابقات ضمن افزایش روحیه و نشاط، موجبات طراوت و شادی را میان همکاران فراهم آورده باشد و امیدوارم این‌گونه مسابقات ورزشی در ایام مختلف سال برگزار شود و آرزو دارم که میزبان خوبی برای همه همکاران خود بوده باشیم.

در بخش پایانی نیز مراسم اهدای مدال به اعضای تیم‌های غرب، امام‌خمینی(ره) و بازرگان که توانستند عناوین اول تا سوم این مسابقات را کسب کنند و همچنین اهدای کاپ قهرمانی به سرپرست این تیم‌ها و اهدای جایزه ویژه به آقای گل این دوره از مسابقات به شاهین علیزاده از تیم بازرگان با تعداد 9 گل زده، برگزار شد. این آیین با عکس یادگاری تمامی حاضران در سالن و مسئولان و مدیران شرکت‌کننده در مراسم به پایان رسید.






  
















۴ شهریور ۱۳۹۸ ۲۰:۲۳
تعداد کلیک: ۱,۸۳۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500