English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ابلاغ سیاست‌های کلان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از سوی رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت

ابلاغ سیاست‌های کلان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از سوی رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت
سیاست‌های کلان مدیریت شرکت به منظور پیش‌برد امور از سوی رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک معاونان و مدیران ارشد ستاد مرکزی با مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه اعلام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست هم‌افزایی و بررسی مشکلات و مسایل شرکت‌های تابعه با حضور «حمیدرضا کیامنفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت، «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مهدی بلوطی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «مهدی زارع» مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات، «مجید عباسی» مدیر حراست و مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه برگزار شد.

«حمیدرضا کیامنفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست پس از استماع گزارش کوتاه مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه از عملکرد و همچنین برخی از مشکلات، به بیان سیاست‌های کلان هیئت‌مدیره شرکت پرداخت و گفت: موضوع «مشتری‌مداری» در شرکت باید تبدیل به فرهنگ سازمانی شود و انتظار داریم تا همه اجزای شرکت ضمن حفظ حرمت صاحبان کالا، امر مشتری‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان این‌که هیئت‌مدیره تلاش خواهد کرد تا دغدغه مشترک تمامی شرکت‌ها و شعب در رابطه با موضوع ماشین‌آلات و تجهیزات را مرتفع کند، افزود: با توجه به مشوق‌های در نظر گرفته شده از سوی هیئت‌مدیره، شرکت‌های تابعه باید با استفاده از ظرفیت‌ها و بازاریابی به جذب کالا و مشتری بپردازند.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ارتباط تنگاتنگ با گمرکات منطقه‌ای را امری الزامی برای شرکت‌های تابعه برشمرد و تاکید کرد: همکار اصلی شرکت ما، گمرک جمهوری اسلامی ایران است و این ارتباط می‌بایست به بهترین نحو و شکل ممکن حفظ و ارتقا یابد.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، شناسایی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری دارای شرایط خاص و ویژه و زود بازده را دیگر وظیفه مدیران‌عامل شرکت‌های تابعه دانست و افزود: اعضای هیئت‌مدیره شرکت از تمام توان خود برای کوتاه‌تر کردن فرآیندهای اداری ابلاغی از سوی نهادهای بالادستی در امر سرمایه‌گذاری‌های جدید بهره خواهند برد و امیدواریم با ورود به این حوزه، درآمدهای شرکت در آینده نزدیک افزایش یابد.

حمیدرضا کیا منفرد بار دیگر ضرورت ایجاد آرامش و به حاشیه راندن افراد مخل هماهنگی در شرکت‌ها را بازگو کرد و ادامه داد: شرکت‌های تابعه با دارا بودن هیئت‌مدیره مستقل و بر اساس قانون تجارت، نهادهای مستقل هستند و می‌بایست با استفاده از توان خود، مشکلات و معضلات شرکت متبوع را برطرف کنند.

وی با تاکید بر این‌که باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اخلاقیات در شرکت جاری و ساری شود، گفت: اتخاذ تدابیر و راه‌کارهای مختلف به‌منظور افزایش بهره‌وری در شرکت‌ها، نظارت بر نحوه انبارش و چیدمان کالا در انبارها، دقت در تدوین گزارش عملکرد شش ماهه و ایجاد زمینه برای بودجه‌ریزی عملیاتی در شرکت‌های تابعه از دیگر سیاست‌های کلان هیئت‌مدیره است. همچنین موضوع HSE دیگر نباید در حاشیه قرار بگیرد و تمامی موارد ابلاغی از سوی این حوزه باید اجرایی گردد، چراکه HSE می‌تواند دغدغه و نگرانی‌های موجود در حوزه فعالیت شرکت را به شدت کاهش دهد. از دیگر سو، به دنبال اصلاح چارت سازمانی شرکت درباره HSE هستیم، زیرا این حوزه باید به صورت مستقیم با مدیرعامل هر مجموعه در ارتباط باشد تا بهتر بتواند نقش نظارتی خود را ایفا کند.

گفتنی است؛ در این نشست، «رضا نظری» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، «نادر فولادی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام‌خمینی(ره)، «مهدی حکاری» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، «عادل محمدیان» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا، «محمدرضا نقی‌پور» مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم(بندرلنگه)، «ولی پورعلی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی جلفا، «علی حسین‌زاده» مدیرعامل شرکت انبارهای و خدمات گمرکی بازرگان و «علی گودرزی» عضو هیئت‌مدیره به نمایندگی از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران در این نشست به بیان مسایل و مشکلات شرکت متبوع خود پرداختند.
















۹ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۳۵
تعداد کلیک: ۲,۴۴۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500