English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

انتصاب سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
با حکمی از سوی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «نبی‌ا... رجب‌زاده» به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست معارفه «نبی‌ا... رجب‌زاده» به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت که با حضور «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و مدیران و کارشناسان معاونت عملیات برگزار شد، ضمن تاکید بر این نکته که در تمامی امور باید در وهله نخست، رضایت خداوند را در نظر داشته باشیم، گفت: کسب رضایت همگان کار خیلی سختی است، اما اگر نیت کسب رضایت خداوند را داشته باشیم، خداوند تمام امور را آسان کرده و دل مردم را نیز همراه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انجام اقدام عمل فوری و اورژانسی برای معاونت عملیات و امور گمرکی ستاد مرکزی شرکت، افزود: این معاونت از نظر من، مهم‌ترین معاونت شرکت انبارهای عمومی بوده و می‌بایست زودتر برای آن تصمیم‌گیری صورت می‌گرفت؛ چراکه دیگر از دست دادن وقت در این مورد جایز نبود و باید امور معاونت سر و سامان می‌گرفت. البته این معاونت نیازمند بازنگری در چارت و ساختار است، زیرا ساختار هرمی در شیوه‌های نوین مدیریت منسوخ شده و ساختار یکپارچه مبتنی بر هم‌افزایی جای آن را گرفته است.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با بیان این‌که برای انتخاب آقای رجب‌زاده، مشورت‌های زیادی انجام داده است، ادامه داد: این انتخاب که با تایید اعضای هیئت‌مدیره صورت گرفته، چندین حسن دارد؛ از جمله این‌که ایشان از داخل مجموعه بوده و پله‌های ترقی را یکی یکی طی کرده‌اند و سابقه حضور در شرکت‌های تابعه، چه در سطح معاونت و چه در سطح مدیرعاملی، موجب آشنایی وی با فرآیندهای عملیاتی در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران شده است. البته ایشان با توجه به پست‌های سازمانی تمام فرصت‌ها، قوت‌ها، ضعف‌ها و تهدیدهای شرکت‌ها و شعب را نیز می‌شناسد.

حمیدرضا کیا منفرد در ادامه با اشاره به نگاه فنی و ریاضی محور آقای رجب‌زاده به موضوعات کاری، تاکید کرد: وی با توجه به حضور در پست مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی شرکت، دارای دیدگاه برنامه‌ریزی است که این نگاه موجب افزایش بهره‌وری در شرکت می‌شود. زیرا برنامه‌ریزی در تمامی امور موثر بوده و انتظار داریم با این انتصاب، نیروهای معاونت عملیات با معاونت برنامه‌ریزی به صورت پیوسته دارای ارتباط مثبت باشند تا انشاءا... نتایج خوبی برای شرکت حاصل شود.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تصریح کرد: در هیئت‌مدیره شرکت تصمیم گرفته‌ایم که به آقای رجب‌زاده فرصت دهیم تا بتواند نظرات خود را در حوزه عملیات اجرایی کند. البته از ایشان انتظار داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نرم‌افزار جامع عملیات گمرکی شرکت را تکمیل کرده و همچنین نظام تعرفه‌های شرکت را اصلاح کند.

وی در ادامه، تمامی اجزا و افراد شاغل در شرکت را مانند چرخ‌دنده‌های یک ماشین دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم تا به آقای رجب‌زاده کمک کنیم و بتوانیم در کنار یک‌دیگر، امور و کارها را به بهترین نحو ممکن و به شکل روان و درست پیش ببریم.

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران افزود: باید افکار و نگاه خود را ارتقا و توسعه دهیم تا بتوانیم با کمک همه، ساختار شرکت را متحول کرده و نقاط ضعف، برطرف و نقاط قوت، مستحکم شوند تا انشاءا... تهدیدها را مهار و آن‌ها را تبدیل به فرصت کنیم.

بر اساس این گزارش، در متن حکم ابلاغی از سوی سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خطاب به آقای رجب‌زاده، آمده است:

جناب آقای نبی‌اله رجب‌زاده
سلام علیکم؛
 
نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران منصوب می‌گردید.

امید است با استعانت از درگاه باری‌تعالی و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های موجود در راستای سیاست‌ها و اهداف عالیه شرکت گام‌های موثری در جهت نظارت و مدیریت بر حوزه‌های عملیات شرکت‌ها و شعب تابعه، نظارت بر استفاده بهینه از دارایی‌های ثابت از جمله انبارهای و ماشین‌آلات و تجهیزات، نظارت بر فعالیت‌های مهندسی پروژه‌ها، افزایش بهره‌وری، تعیین تکلیف کالاهای متروکه، بازنگری کامل و جامع در ساختار تعرفه‌ها و نظارت بر اجرای آن، طراحی کامل و جامع فرآیندهای عملیات در تمامی رویه‌های گمرکی به‌منظور طراحی نرم‌افزار برداشته و با تعامل موثر و سازنده با گمرک ج.ا.ا. و سایر دستگاه‌های مرتبط زمینه رشد و شکوفایی شرکت را فراهم نمایید.

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است؛ رجب‌زاده دارای درجه کارشناسی‌ارشد در رشته مدیریت اجرایی بوده و مدیریت واحدهای کیفیت، آینده‌پژوهی، برنامه‌ریزی و بازاریابی در صنعت خودروسازی کشور، مدیریت مرکز تحقیقات خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQ)، مدیریت بازاریابی و فروش ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، معاونت برنامه‌ریزی و فن‌آوری اطلاعات شرکت انبارهای عمومی غرب، عضویت در هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی سهلان، مدیرعاملی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم (بندر لنگه) و سرپرستی مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در زمره سوابق اجرایی وی به‌شمار می‌روند.














۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۶
تعداد کلیک: ۲,۴۰۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500