English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت آستارا

بازدید سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از شرکت آستارا
رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از واحدهای عملیاتی، محوطه‌ها، فرآیند تخلیه و بارگیری، نحوه نگهداری کالا و محل نگهداری کالاهای انبار مسافری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آستارا، «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی و «مجید عباسی» مدیر حراست ستاد مرکزی در محل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا حاضر و از واحدهای عملیاتی، محوطه‌ها، فرآیند تخلیه و بارگیری، نحوه نگهداری کالا، محل نگهداری کالاهای انبار مسافری و قاچاق و همچنین ترمینال ریلی راه‌آهن آستارا بازدید کرده و فعالیت و نظارت ویژه واحد HSE را بر تمامی امور مرتبط خواستار شد.

«عادل محمدیان» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی آستارا در جریان این بازدید گزارشی از نحوه فعالیت، مشکلات و چالش‌های موجود و دغدغه پرسنل شرکت آستارا که مهم‌ترین آن‌ها تخریب هانگارها، انبارها و محل انبارش کالاها و عدم نهایی شدن موضوع ورود به ایستگاه راه‌آهن آستارا به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا می‌باشد را ارایه کرد.

گفتنی است؛ درحاشیه این بازدید، سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت مذکور، همراه با مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت‌مدیره شرکت آستارا به منظور دیدار با خانواده معظم شهدای شرکت، در منزل شهید محرم باقی و شهید عباس نجف‌یار حضور یافتند.

شایان ذکر است، در ادامه، رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیئت همراه با سفر به شهرستان‌های اردبیل و بیله‌سوار از نزدیک از امکانات و فعالیت این شعب بازدید کردند.










۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۱۲۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500