English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

دیدار صمیمانه سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک

دیدار صمیمانه سرپرست شرکت انبارهای عمومی ایران با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک
رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت با «احمد ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران و «کوثری» مشاور معاونت توسعه مدیریت گمرک، دیداری صمیمانه داشت و درباره راه‌کارهای گسترش همکاری میان دو طرف گفت‌وگو کرد.

«احمد ذاکری» معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن اشاره به سابقه طولانی مدت همکاری میان گمرک و شرکت انبارهای عمومی ایران، گفت: هر دو نهاد گمرک و انبارهای عمومی، در زمره یک خانواده هستند؛ چه از زمانی که هر دو در مجموعه وزارت دارایی و امور اقتصادی قرار داشتند و چه حالا که به عنوان دو شریک در عرصه اقتصادی کشور مشغول به فعالیت و کمک به یک‌دیگر هستند.

وی با بیان این‌که ارتباط و هم‌دلی فی‌مابین شرکت انبارهای عمومی ایران و گمرک جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح قرار دارد، ادامه داد: گمرک جمهوری اسلامی از هرگونه گسترش فعالیت و همکاری با شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران استقبال می‌کند و همکاری‌های گذشته باید در آینده افزایش یابد. البته باید نتایج گزارش جامع کمیته مشترک میان گمرک و شرکت انبارهای عمومی ایران هر چه سریع‌تر آماده شود تا بتوانیم بر اساس آن، قرارداد جدید همکاری میان طرفین را با فوریت نهایی کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ج.ا.ا. ضمن قدردانی از همکاری‌های «حمیدرضا کیا منفرد» سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، افزود: البته حضور آقای «مصطفی قنادها» به عنوان نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران که دارای سابقه درخشان مدیریتی در سطوح عالی گمرک جمهوری اسلای ایران هستند، موجب نزدیکی بیش از پیش این دو نهاد همکار شده است و باید از این فرصت ویژه که شناخت بسیار خوب از هر دو طرف را حاصل شده است، بهترین بهره را برد و از تدابیر ایشان در راستای هم‌افزایی موجود میان دو طرف استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، «حمیدرضا کیا منفرد» رییس هیئت‌مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت و هفته وحدت، گفت: شرکت انبارهای عمومی ایران به عنوان یک سازمان عام‌المنفعه که تمامی درآمدهای آن صرف پرداخت حقوق بازنشستگان شریف کشوری می‌شود، انتظار داریم تا با افزایش هماهنگی و همکاری میان این دو نهاد، به عنوان دو شریک استراتژیک در راستای جلب رضایت بازرگانان و صاحبان کالا اقدام کرده و همچنین منافع ذی‌نفعان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران را که جامعه بازنشستگان کشوری هستند را تضمین کنیم. 

وی با اشاره به اینکه شرکت انبارهای عمومی و گمرک اعضای یک خانواده هستند، افزود: ما در راستای سیاست‌های گمرک ج.ا.ا. از تمامی برنامه‌های اجرایی گسترش همکاری با کشورهای هم‌جوار و همسایه، مانند برنامه‌های گمرک در آستارا و بازرگان، حمایت کرده و هرچه در توان داریم را به کمک می‌گیریم و کاملاً در راستای سیاست‌های گمرک ج.ا.ا. حرکت خواهیم کرد.

رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره بر ضرورت بازمهندسی برخی فعالیت‌ها، تصریح کرد: همکاری‌های مشترک میان شرکت و گمرک ج.ا.ا. باید بر اساس سیاست‌های کشور و دولت تدبیر و امید برنامه‌ریزی شود و انتظار داریم در قرارداد جدید با گمرک ج.ا.ا. علاوه بر گمرکات موجود، حوزه‌های جدید فعالیت نیز به آن اضافه شود.

۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۲۱
تعداد کلیک: ۲,۰۶۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500